bruker9842 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg lasta ned Msn Discovery ( programet der du kan sende så mange nudge du vil os.v ) men så sletta jeg det og nå som jeg skal gå på msn så kommer det opp " Error Loading Messenger Discovery.dll " i en liten rute. hvordan kan jeg få fjernet dette? håper på svar Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) dette var svare noen fikk fra på en blogg. Om akkuratt dette temaet. Jeg orker ikke og oversette akuratt nå. gjør det senere;) 1) If you already un-installed it and it says the thing about the loader.exe not being found, reinstall MessengerDiscovery. 2)Instead of going to the control panel to remove it, go to search, and type ‘msndiscovery’ 3) When you find the folder, delete everything EXCEPT ‘loader’ 4) Reinstall msn. 5) A new error will come up. But you will be able to run msn, and not have anything from discovery. 6)Delete loader ^_^ samme gjelder for Discovery.dll Endret 19. oktober 2007 av EX-adrin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå