Evju Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Oppdager til min forkrekkelse at F-secure ikke har støtte for 64-bits Vista! Det har jeg brukt i flere år, så ble litt skuffet nå som den nye maskinen er på vei med Vista Home Premium 64. Noen som har noen brukbare sikkerhetspakker for 64-bits Vista? Helst gratis! Fikk F-Secure gjennom UiO. Lenke til kommentar
Evju Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 I see! Er litt forvirret da, inkluderer Avast! noen form for brannmur også? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nei. Men her er et forslag til progz du kan samkjøre for god beskyttelse av PC-en: Avast, ZoneAlarm, Ad-Aware. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bruker selv ZoneAlarm sin free edition og er veldig fornøgd med den Fungerer vertfall bedre en windows sin Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 ... Ellers har jo Vista innebygd brannmur som virker helt fint: Windows firewall Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Outpost Security Suite Pro 2008 vart i desse dagar lansert som Release Candidate etter å ha vore gjennom fleire steg i betaversjon. Så det skal ikkje vere så lenge før den endelege versjonen er ute. Denne støttar både 32- og 64-bits Vista, og inneheld både brannmur, antivirus og antispionvare. Elles så brukar eg Vista 64-bit sjølv, og har per i dag NOD32 som antivirus og Windows Brannmur til å halde inntrengjarane ute. Eg reknar med å gå over til siste versjon av Outpost Firewall Pro når denne vert tilgjengeleg som frittståande produkt. Endret 19. oktober 2007 av Garegaupa Lenke til kommentar
Evju Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Bare lurer: Når det står at F-Secure ikke har støtte for 64-bits Vista, hva betyr egetnlig det? Hvor problematisk er det å bruke F-Secure da? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Viss det står spesifikt at det ikkje har støtte for x64 så vil det neppe fungere. Då ville eg ikkje ha prøvd heller, for å spare deg for eventuelle problem. Viss det ikkje står noko som helst om det vil fungere eller ikkje under x64, så kan det hende det går. Personleg ville eg nok tru at noko såpass "sentralt" (i mangel av eit betre ord) som ein brannmur vil kunne få problem viss han ikkje er godkjend for Vista og 64-bit - men det er no berre noko eg trur! I dette høvet må du eventuelt berre prøve å installere og sjå om det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå