E-wok Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 De solgte et par-tre blader på den lokale Kiwi-butikken her for noen uker sia, ikke dette da selsagt men det var noe heilo-greier.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Den som finnes på sjapper rundt om i landet er "Graphic Novels", tre småhistorer pluss litt artwork, ikke det Goliath prøver å snappe til seg her. Graphic Novels er forøvrig på norsk, og jeg anbefaler alle som har vurdert et kjøp, å prøve å finne den på engelsk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ja, de har ett par av den Graphics novelen her i byen også, men det at den er på norsk.. *argh*. Hadde den vært engelsk hadde jeg kjøpt den asap. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Kjøpte min på Amazon.co.uk ..like greit. Koster ikke noe ekstra da boka har ISBN-nummer Eller lite fremgang her, har desverre ikke fått svar fra noen som helst. Kan virkelig ikke skjønne hvorfor egentlig Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kjøpte min på Amazon.co.uk ..like greit. Koster ikke noe ekstra da boka har ISBN-nummer Kjøpte den Graphic Novel som kom i fjor på Amazon.com. Ikke co.uk. Tok flere uker før den kom. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 du kan stryke meg fra lista, jeg har skaffa meg den første og forhåndsbestilt de 3 andre, og hvor fikk jeg tak i dem? OSLO, bekkestua eller noe slik. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 kan høre med dem om de kan bestille en god del hvis ønsket av folket? Lenke til kommentar
A14 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 kan høre med dem om de kan bestille en god del hvis ønsket av folket? ja det må du gjøre:) Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) kan høre med dem om de kan bestille en god del hvis ønsket av folket? ja det må du gjøre:) litt sent nå, jeg har heller ikke transport i og med jeg er "turist" i byen. Endret 17. november 2007 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) det var denne det var snakk om?(mobil bilde) Endret 27. november 2007 av Jeg-liker-is Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Ja Desverre har jeg ikke fått tak i noen selgere og nå som det begynner å nærmere seg juletider, har jeg ikke tid til å jage etter bladet. Må nok skuffe alle som står oppført på lista Endret 27. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) synd Endret 29. november 2007 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå