-Tommy Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Argh, angrer på at jeg ikke meldte meg på, hadde trodd at det ble mye dyrere... Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg bryr meg ikke om hvilken print det er så lenge jeg får dette bladet i posten! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Skjedd noe nytt eller? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har ikke fått noe flere mail fra vedkommende. Tror jeg skal bare sette i gang en bestilling Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har ikke fått noe flere mail fra vedkommende. Tror jeg skal bare sette i gang en bestilling Gjør det. 46,- er jo en helt genial pris! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) 46,- er jo nesten ingenting Do it Endret 31. oktober 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Oppdatering: Får ikke mer kontakt med selgeren. Sendt flere e-poster. Tar kontakt med andre selgere med samme pris på bladet Endret 2. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 I'm in hvis det er mulig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Fått kontakt med andre selgere? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Nei, jeg har ikke det. Vært veldig stille i innboksen.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det fortsatt mulighet for å melde seg på? Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Er det fortsatt mulighet for å melde seg på? Samme spørsmaal som han ovenfor meg. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 er denne posten fortsatt aktiv uber? jeg vil vær med Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Aktiv uber :!: Ubergoliath sier vell fra om det er noe! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 8. november 2007 Forfatter Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Føyd på flere kjøpere da enkelte selgere er megatrege på å svare. Jeg driver fortsatt på å skaffe dette bladet for oss så denne er ikke glemt nei Hello, I contacted you for a while ago about buying larger quantity of this comic (2nd print). I've now got the exact number of copies I need: 17 copies. Do you have 17 copies of this comic and how much will the total costs be (shipping to Norway + the comics)and does the comic have a ISBN-number? Best regards, x Oslo, Norway Endret 8. november 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Dette har jeg lyst til å bli med på. Før meg opp på lista hvis du kan Endret 9. november 2007 av Baghera Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Kan ikke si for sikkert at jeg kan føre opp flere nå men får jeg høre noe fra de selgerene jeg har sendt melding til, kan jeg alltids forhøre meg om antall comics de har tilgjengelig. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Oppdatering Hi Grant, Thanks for reply. I do not have an US adress. The problem is that this comic haven't been released (at my knownledge) in Europe yet and we're a bunch of Halo-fans in Norway biggest forum (http://www.diskusjon.no) that have come together to buy this comic to lower shipping costs. We need at this moment actually 18 copies as more and more people are joining this powerbuy. We're primary looking for a retailer that can deliver this copy and future copies of the comic so theres a good business opportunity here. Im sadden to hear that you can't do an oversea delivery. If you might reconsider this option, please reply so that I can place an order. Best regards, x Oh, one more thing: does the comic have an ISBN-number? 2007/11/9, [email protected] <[email protected]>: x, Hi there. Yes, we could do an order for 17 copies but unfortunatly we can not do overseas delivery at this time. Do you have a US address we could ship to? Thanks, Grant Hey, Im need a larger quantity of this comic (2nd print). I need 17 copies. Do you have 17 copies of this comic and how much will the total costs be (shipping to Norway + the comics)and does the comic have a ISBN-number? Best regards, x Oslo, Norway Skjønner ikke hvorfor enkelte ikke kan sende til utlandet? Tror noen at dette er pga amerikanske lover elns? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er vel mer noe sånt som at 17 kopier er lite, men det er jo ikke "ingenting". Ganske rart, egentlig da jeg ville tro de forsikrer det.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg så et Halo Blad på Maxi sist uke , visste ikke det var i Norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå