sybbelybb Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hmm.. satt her en dag og tenkte på gamle filmer.. så kom jeg på den Super Mario Bros-filmen som var så digg! Mario Mario, og Luigi Mario, som de heter, dro igjennom en portal av noe slag (om jeg husker riktig), og kom til en annen verden, der de møtte en liten dinosaur (Yoshi såklart). Husker også at de drev og hoppa rundt med no sko med fjærer under, var det ikke? Jeg har sinnsykt lyst til å se denne filmen igjen Noen som har en anelse om hva den heter? Jeg kan ikke huske annet enn at den hette Super Mario Bros. Det var ihvertfall en menneskefilm og please.. kom med andre svar enn :google: På forhånd takk 8) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 filmen heter bare "Super Mario Bros" ..... kort sagt (LOL@Deg!!) Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 (LOL@Deg!!) fy deg det er en skøy film (ihvertfall var det det, for mange mange år siden).. ingen som er enig? hihi :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Noen som har en anelse om hva den heter? Jeg kan ikke huske annet enn at den hette Super Mario Bros. www.imdb.com Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 http://us.imdb.com/Title?0108255 tror det er den der.. takk takk B|Real jeg så denne filmen mange mange ganger da jeg var liten gutt, digget den håper den er "like bra" nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 http://us.imdb.com/Title?0108255 tror det er den der.. takk takk B|Real NP Lenke til kommentar
YBD Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Bra og bra, den er stemt til å være den 68. dårligste filmen i verden. Det er ganske godt gjort. Tror jeg så den også, husker ihvertfall tegnefilmene og tv-serien Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 Bra og bra, den er stemt til å være den 68. dårligste filmen i verden. Det er ganske godt gjort. hirr.. kan huske den var bra jeg, men så er det minst 7år siden jeg så den ... tror jeg skal skaffe meg den likevel. "må" bare se den igjen.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Tror det vil bli litt nedtur å se den nå. Tror det er bedre å bare holde seg unna og ikke ødelegge det minnet. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Bra og bra, den er stemt til å være den 68. dårligste filmen i verden. Det er ganske godt gjort. Tror jeg så den også, husker ihvertfall tegnefilmene og tv-serien Kan ikke huske å ha sett den filmen, men om den er den 68 dårligste filmen skal eg nå ivertfall ikke se den? Men tror vel ikke eg finner den heller i noen videoskjapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå