Rabbid Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 ja og nei det skjer når jeg går inn på en av de diskene: http://bildr.no/view/113437(se link for bilde) Hvordan slo du av Windows sist gang du brukte det? Hvis man ikke slår av skikkelig kan man ikke komme inn på partisjonene, men vet ikke om det er feilen her. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) jeg slo av på vanlig måte. start>slå av så kobla jeg fra alle diskene bortsett fra raptor disken. starta PC-en og installerte ubuntu. og koblet til diskene igjen hvordan åpner jeg wine ? Endret 18. oktober 2007 av 1915 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 jeg kom på et forsalg hviss dette er mulig: det download greiern jeg har er ikke viktig. men musikken og filmene og musikk videoen er viktig. jeg kan formatere den disken downloads va på og legge inn windows. så kan jeg låne ekstern disken til pappa og flytte over til den. (ntfs ekstern disk) og boote opp ubuntu formatere den disken meg windows på og alle de andre 2. og er det mulig slik som i windows at når man er i ubuntu å bytte til ext3 filsystem på diskene? og hviss jeg får jort den kan jeg koble til den eksterne disken og overføre til de diskene i PC-en med ext3? er dette mulig ? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva står det dersom du trykker detaljer? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Hva står det dersom du trykker detaljer? detaljer hvor ? Endret 19. oktober 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå