oro2 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har nå brukt web10 i noen år for et domene med webhotell og epost. Har stort vært fornyød, mye på grunn av prisen, men i det siste syns jeg at epost-serverene har vært veldig ustabile. I lang tid har jeg opplevd forsinkelser på mottak av mail. Det kan gå 15-45 minutter eller mer før jeg mottar epost. Ofte får jeg de med en gang, men det går veldig ofte noen minutter. For noen dager siden gikk jeg trolig glipp av mange mail som ikke kommer frem i det hele tatt. Syns også de svarer dårlig på kundeservice. Jeg skriver en lang forespørsel som beskriver 3 forskjellige feil med eposten, så svarer de bare med "vi jobber stadig på disse feil". Syns de svarer det uansett hva jeg spør om. En annen henvendelse jeg sendte for en uke siden har de ikke svart på enda (selv om de svarte meg på under 10 minutter på en i dag) Er det noen som har lignende opplevelser med de, og er det noen som har tips til et bra alternativ som jeg eventuelt kan flytte mitt domene til? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Bruker aiso.net, de er langt dyrere men du får hva du betaler for. Siden webhosten egentlig er ment for butikker har de _veldig_ sterke krav til oppetid, blant annet får du 5% av den månedlige betalingen tilbake for hver halvtime nede etter rapport. Har aldri hatt problemer med e-posten her. Den støtter POP3/IMAP og SSL/TLS. Redigert: Jammen fikk jeg en feilmelding når jeg skulle logge meg på webmailen for å ta et bilde av det. Jaja. :!: Endret 21. oktober 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå