Christeven Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) MERCENARY SYSTEM (Leiesoldat) : Fra GC Liepzig Krav: Man må være level 60. (De er usikre på om de vil åpne for leiesoldater innenfor guild eller bare de som ikke har noe guild) Hvordan det fungerer: En pris blir satt mellom et guild og et en leiesoldat (for å angripere eller forsvare). Leiesoldater har 5 levels som er basert på hvor man kamper de har vært i. På level 5 vil man kunne få en veldig flott item fra Conan selv. Flott i den grad at det er fint å se på, men ikke nødvendigvis bra når man tenker på stats. Dette er lignende jeg har fått intrykk av også. det jeg lurer på er om det vil bli noe marked for dette? En guild som er stor nokk til enten å bygge et keep eller angripe et har mest sannsynelig mange medlemmer. Så er det nødvendig å leie inn noen ekstra spillere for gull. (vet ikke om det kansje blir en vane å leie slike til PvE) Til et annet relatert spørsmål, vil det bli så mange PvP sieges at dette blir en lønnsom/givene vei å følge? Vet ingen vet sikkert noe som helst, men sikkert noen som har tanker om det. Endret 18. oktober 2007 av Christeven Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tja, hva skal man si... Nå mener jeg at Mercs ikke kunne danne guilds sammensatt av mercs, og når det gjelder hyppigheten av behovet for mercs, så vet jeg ikke, men hvem vet. Det er andre ting å ta over i AOC enn de største byområdene, om disse blir instanced eller ikke vet jeg ikke, men det er sikkert noen som vil holde på sine ressurser, og hvis de tjener penger på ressursen, vil de nok leie inn noen mercs til å hjelpe dem å beholde den. Det kunne vært en alternativ måte å leve på, hvem vet. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg trur ikke store guilds vil leie Mercs når det er dags for å forsvare ens Keep. Men det finnes da flere situasjoner hvor det kan være greit å bruke dem. F.eks hvis man vil ta over forts/nods som ligger i nærheten av sitt keep. Områder det er greit å ha kontroll over dagen, eller timene før et Siege, siden disse områdene kan fungere som "respawn points" for eventuelle angripere. Små/medium guilds vil nok bruke de for å ta over nods eller forts som ligger rundt om i the Border Kingdoms også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå