Gå til innhold

Assassin's Creed til Xbox360, eller PS3?


Bone

Skal du ha Assassin's Creed på..  

290 stemmer

  1. 1. Skal du ha Assassin's Creed på..

    • Xbox360
      152
    • PS3
      109
    • Begge deler
      4
    • Ingen av delene, jeg ønsker bare å stemme!
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skaffet meg PS3-versjonen på fredag. Er storfornøyd med gameplayet, men syns det hakker vel mye når man løper på hustak, i tillegg til at det har hengt seg opp midt i spillet 3 ganger. Noen som har opplevd noe lignende? Skjønner ihvertfall ikke hvordan gamespot kan skrive at ps3 har best fps, mens ign gir ps3 versjonen lavere score p.g.a. dårlig framerate. Burde ikke opplevelsen være den samme for alle med samme konsoll og samme spill.

Endret av positrark
Lenke til kommentar

Ingen blassefarger og utvaskede texturer her i gården. Merker at frameraten hakker litt når jeg synkroniserer oppe på ett viewpoint. Ellers merker jeg ikke noe til det, og nei, jeg er ikke blind for slikt. Må spille bf2 i over 60-70 fps for at det skal være behagelig. Og merker godt at Crysis lå på mellom 20-40 fps når jeg rundet det. Må ha en veldig bra Ps3 kanskje ;)

 

post-18536-1195680631_thumb.jpg

post-18536-1195680463_thumb.jpg

 

For best resultat anbefaler jeg at man lagrer bildet til skrivebordet å så åpner det. Den høye oppløsning gjør at støy i bildet blir ganske så tydelig, pluss at bildet tilsvarer det å stå 1 cm fra tv'en.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

er det ikke slik at assassins kjører 60 fps på ps3 og 30 på xbox a. Mener å ha hørt det ett sted! Jeg går for ps3 uansett. Xbox er milt sagt en møkkamaskin. Ikke det at den har dorlige spill eller noe, men den går i stykker før man vet ord av det. Jeg er på min 4. xbox, trør nesten ikke skru den på pga. jeg er redd for at den skal lyse rødt. Også bråker den så sykt mye.

Lenke til kommentar
Morsomt om noen som hadde tilgang på begge versjonene kunne sammenligne på sin egen tv, så får vi avkreftet/bekreftet forskjellen, og hvor stor den er.

 

GT gjorde jo nettopp dette. Ingen vits i å gjøre det igjen.

PS3 har jevnt over blassere farger enn X360 på grunn av at grafikkortet er svakere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...