Gå til innhold

Assassin's Creed til Xbox360, eller PS3?

Bone

Skal du ha Assassin's Creed på..  

290 stemmer

1. 1. Skal du ha Assassin's Creed på..

• Xbox360
      152
    • PS3
      109
    • Begge deler
      4
    • Ingen av delene, jeg ønsker bare å stemme!
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg velger 360 pga kontroller og achivements. Jeg litt bekymret for spillet etter å ha lest ign sine anmeldelser. Det var ikke så veldig oppløftende lesning, men det blir nok innkjøp på meg da jeg har blitt en skikkeligf ubisoft fan etter alle tom clancy spillene.

Lenke til kommentar
Jeg velger 360 pga kontroller og achivements. Jeg litt bekymret for spillet etter å ha lest ign sine anmeldelser. Det var ikke så veldig oppløftende lesning, men det blir nok innkjøp på meg da jeg har blitt en skikkeligf ubisoft fan etter alle tom clancy spillene.

Men så er nå disse generelt den persones meninger selv om de prøver å tenke på mengden så er ikke det alltid så lett. Så hans sin mening trenger ikke å gå overens med din egen. Uansett så tror jeg ubisoft kan ha klart å fått til en liten forandring på hvordan man tenker når man skal lage et spill og det kan være bra for videre laging av spill. Og kansje disse tingene som ikke er så i bra blir bedre i neste. Hvis dem ikke har skiftet mening så var det jo planlagt fra starten at dette skulle være en trilogi.

Endret av ialu
Lenke til kommentar
Her er en annen samenligning mellom xbox og ps3 hos Gametrailers. Men samenligningen startet med en spoiler sånn at det er sagt.

Synes xbox versjonen ser et hakk bedre ut i den videoen, men det virker nesten som om brightness og contrast er stilt inn feil i ps3 versjonen og dermed blir det for lyst og detaljene forsvinner litt. Men jeg har ikke lagt merke til det i noen andre sammenligninger eller i min PS3 versjon av spillet. Snodig..

Lenke til kommentar

Poenget med HDMI er.. vent ikke noe egentlig. 1080p over begge 2. Jeg bruker componet på Eliten min og Premiumen. Grunnen til det er at jeg går direkte i TV og direkte i Forsterker på begge to. Premiumen min bruker jeg nå på en liten HDTV på rommet. Den er ikke HDMI på.

Jeg ville tatt 360 versjonen av spillet. Det jeg har sett på div filmer er at PS3 er mer blurry, og texturene ser mindre skarpe ut når man zoomer inn 250% og 300%.

Plus controllen er bedre på X360 av to grunnen, Rumble ;) og jeg liker bedre måten stikkene er plassert på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...