Gå til innhold

Assassin's Creed til Xbox360, eller PS3?

Bone

Skal du ha Assassin's Creed på..  

290 stemmer

1. 1. Skal du ha Assassin's Creed på..

• Xbox360
      152
    • PS3
      109
    • Begge deler
      4
    • Ingen av delene, jeg ønsker bare å stemme!
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må jo ha til 360'en. Grunnen er den garantert bedre håndkontrollen og achievement muligheten.

Det med håndkontrollen er smakssak, jeg synes ikke hånkontrollen til X360 er bedre enn PS sin...

Enig med det. Liker 360 kontrollen til spill som FPS mens PS3 kontrollen er f.eks mye bedre når jeg spiller FIFA

Lenke til kommentar
Jeg har lest gamespot sin anmeldelse nå og de sier at de eneste grafiske forksjellene til AC på PS3 og Xbox 360 er at PS3 har en litt bedre framerate, mest Xbox har litt bedre kontrast med skyggene og lyset

Det var merkelig. IGN hadde en helt annen konklusjon i sin Head-2-Head:

PS3 versus 360 Assassin's Creed

If you've watched the video above you'll notice that the pop-in issue isn't nearly as obtrusive as the frame rate. If you get running at a decent pace in one of the larger cities like Jerusalem there are instances on both consoles where you'll see NPCs pop into existence a second after you enter an area and hi-res textures will frequently load a bit later. I never had this affect the gameplay in either title so it isn't a major issue for 360 or PS3.

The frame rate is not only far more noticeable, but you can see the difference between the two consoles at any point in the game, not just large open environments. Simply rotate the camera around Altair in the first town and the PS3 clearly runs a good 5 to 10 frames a second behind 360. This really becomes apparent when performing a quick move like the leap of faith from a building's ledge. What looks highly stylized on 360 only highlights the poor frame rate of the PS3.

Endret av Mr_Snuffles
Lenke til kommentar

Her er det noen som har sett på forskjellen mellom de 2 consollene.

Og hoved delene som står der er at PS3 har en 2-3 fps dårligere en xbox360, men på et mikroskopisk nivå er ps3 litt skarpere. Uansett så er dette noe man vil legge stor merke til. Så jeg tror nok de er ganske like

Link til siden

Endret av ialu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...