Gå til innhold

Assassin's Creed til Xbox360, eller PS3?


Bone

Skal du ha Assassin's Creed på..  

290 stemmer

  1. 1. Skal du ha Assassin's Creed på..

    • Xbox360
      152
    • PS3
      109
    • Begge deler
      4
    • Ingen av delene, jeg ønsker bare å stemme!
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke PS3 -kontrollen er så ille jeg heller..

 

Jeg har aldri spilt PSx før jeg kjøpte PS3 for en måned siden, eller noe.. hatt Xbox360 siden release og har alltid likt den kontrollen godt, og når jeg da kjøpte PS3 så var den uvant. Ble selvfølgelig en del spilling rett etter den kom i hus, og når jeg da prøvde Xbox360 igjen, så syntes jeg den var litt klumpete.. nå er den fin og god igjen! :)

 

Er vel en vanesak, regner jeg med! :)

 

 

For meg, så spiller ikke kontrollen noe på hvorvidt jeg skal ha den på den ene, eller andre konsollen, for jeg tror at når jeg begynner å spille, så er det ikke det jeg tenker på uansett.. Vil bare ha en så god opplevelse som mulig! :)

 

 

Jeg har forresten stemt Xbox360, og jeg regner med at jeg da avbestiller min PS3 Limited Edition etter hvert.. så sant det ikke kommer noen hardtslående argumenter senere.. men, inntil nærmere release så beholder jeg begge bestillingene mine! :)

Lenke til kommentar
Om jeg hadde hatt en PS3, hadde jeg helt klart kjøpt 360 utgaven.
hehe :p (skjøner kva du vil fram til, men kan virka litt snodig første gong du les igjennom ;))

 

@ Akabra: om du tar å les gjennom posten din ein, kansje to gonger før du trykker på 'submit' - og rettar skrivefeil, og eller grammatiske feil, så skjøner kansje me andre kva du vil fram til.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Litt off-topic kanskje, men butikkjeden Game tilbyr å bytte inn to Xbox 360- eller PS3-spill mot Assassins Creed på valgfritt format + 100 kroner rett i hånda di. Ganske greit tilbud for de som har et par spill de har gått lei av.

ja det var jo et ganske bra tilbud det.. har en del xbox 360 spill jeg kan bli kvitt.. kan jeg velge ps3 utgaven skal jeg prøve det =)

Lenke til kommentar
Litt off-topic kanskje, men butikkjeden Game tilbyr å bytte inn to Xbox 360- eller PS3-spill mot Assassins Creed på valgfritt format + 100 kroner rett i hånda di. Ganske greit tilbud for de som har et par spill de har gått lei av.

 

Hvilken butikkjede er det? Er det EB Games du mener?

Han skrev jo hvilken butikkjede det var:

"men butikkjeden Game tilbyr"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...