Gå til innhold

Assassin's Creed til Xbox360, eller PS3?


Bone

Skal du ha Assassin's Creed på..  

290 stemmer

  1. 1. Skal du ha Assassin's Creed på..

    • Xbox360
      152
    • PS3
      109
    • Begge deler
      4
    • Ingen av delene, jeg ønsker bare å stemme!
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er visstnok ingen forskjell på de forskjellige versjonene av spillet, men en ting som bekymrer meg (litt) er at det ikke er satt noen offisiell dato på launch av dette spillet. Det står 15.nov på noen av ubi sine sider og andre steder, men jeg har ikke sett en eneste dato på slutten av en trailer eller et interview som har bekreftet dette. Har hørt om minneproblem på ps3 og plassproblemer på 360 og lurer derfor litt på om det i siste liten blir utsatt. Enten på en eller begge av konsollene. Når det gjelder saken om at bone ikke får 1080p på xboxen så må dere lese hva han skriver, nemlig at tven hans bare støtter 1080p gjennom hdmi, ikke vga eller komponent osv.

Endret av Kvass
Lenke til kommentar
Må faktisk si meg SVÆRT skuffet over PS3'ens performance. Alle spill jeg har prøvd har sett værre ut på PS3 (Oblivion, FEAR) eller hakket der Xboxen ikke gjør det. (Tiger Woods golf (!), Fifa 2008, D.I.R.T)

Når det gjelder Oblivion, så er du den første som påstår at det er dårligere på PS3 enn XBox360. Alle andre kilder hevder at PS3 versjonen er bedre, spesielt på hakking.

Lenke til kommentar
Må faktisk si meg SVÆRT skuffet over PS3'ens performance. Alle spill jeg har prøvd har sett værre ut på PS3 (Oblivion, FEAR) eller hakket der Xboxen ikke gjør det. (Tiger Woods golf (!), Fifa 2008, D.I.R.T)

Når det gjelder Oblivion, så er du den første som påstår at det er dårligere på PS3 enn XBox360. Alle andre kilder hevder at PS3 versjonen er bedre, spesielt på hakking.

 

Jeg har alltid ment att PS3 versjonen av oblivion er best, men uansett så har jeg mørspilt det til 360 langt over 250timer

 

men jeg skal ha Assassins Creed til 360 siden det spillet skal vel ikke ha onlinedel, og jeg liker best å spille singleplayer i forhold til multiplayer

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Må faktisk si meg SVÆRT skuffet over PS3'ens performance. Alle spill jeg har prøvd har sett værre ut på PS3 (Oblivion, FEAR) eller hakket der Xboxen ikke gjør det. (Tiger Woods golf (!), Fifa 2008, D.I.R.T)

Når det gjelder Oblivion, så er du den første som påstår at det er dårligere på PS3 enn XBox360. Alle andre kilder hevder at PS3 versjonen er bedre, spesielt på hakking.

 

Jeg har alltid ment att PS3 versjonen av oblivion er best, men uansett så har jeg mørspilt det til 360 langt over 250timer

 

men jeg skal ha Assassins Creed til 360 siden det spillet skal vel ikke ha onlinedel, og jeg liker best å spille singleplayer i forhold til multiplayer

 

360 har da mye bedre online del?

Skjønner ikke den logikken din der.

Endret av Alexander
Lenke til kommentar
Må faktisk si meg SVÆRT skuffet over PS3'ens performance. Alle spill jeg har prøvd har sett værre ut på PS3 (Oblivion, FEAR) eller hakket der Xboxen ikke gjør det. (Tiger Woods golf (!), Fifa 2008, D.I.R.T)

Når det gjelder Oblivion, så er du den første som påstår at det er dårligere på PS3 enn XBox360. Alle andre kilder hevder at PS3 versjonen er bedre, spesielt på hakking.

 

Jeg har alltid ment att PS3 versjonen av oblivion er best, men uansett så har jeg mørspilt det til 360 langt over 250timer

 

men jeg skal ha Assassins Creed til 360 siden det spillet skal vel ikke ha onlinedel, og jeg liker best å spille singleplayer i forhold til multiplayer

 

360 har da mye bedre online del?

Skjønner ikke den logikken din der.

 

Nei, ikke jeg heller. Xbox live er vel den eneste grunnen til at jeg velger 360 versionen av ett spill istendenfor PS3 og noen ekstremt få ganger på grunn av achviements points, men PS3 skal visst få noe lignenede når home kommer ut så der forsvinner jo en grunn.

Lenke til kommentar
Jeg har begge konsollene, og har gjennom kamerater fått lånt spill de har på PS3 som jeg har på Xbox360 og vice versa for å teste litt.

 

Må faktisk si meg SVÆRT skuffet over PS3'ens performance. Alle spill jeg har prøvd har sett værre ut på PS3 (Oblivion, FEAR) eller hakket der Xboxen ikke gjør det. (Tiger Woods golf (!), Fifa 2008, D.I.R.T)

 

 

Fra nå av blir "crossplatform games" kjøpt inn til Xbox360 i denne husholdningen!

 

D.I.R.T ? Det tror jeg ikke noe særlig på. Har den på 360, prøvd demoen på ps3, var MYYE bedre framerate + at utviklerne sa at de hadde tuna masse til ps3, pluss at de fleste reviews nevner dette.

 

Ellers er jeg enig med deg på de andre spilla. Tror ps3 sliter mest der de er utvikla på begge platformer. Trenger nok mer spesial koding.

Lenke til kommentar

Det kommer jo alltid til å være forskjeller mellom multiplattformspillene, enten i den ene eller den andre konsollens favør (i mer eller mindre grad), og utviklerene av Assassin's Creed har jo sagt at spillet blir så og si identisk på begge konsollene, så her tror jeg at jeg ville gått for den versjonen som koster minst og/eller etter hvilken kontroll du liker best. Oppløsningen blir nok den samme på begge konsollene da det kun er veldig få spill som støtter 1080p uansett.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar

hmm..

 

Litt hvorfor jeg lurer -hvis dere lurer, hvorfor jeg vil vite nå, er at jeg har 2 forhåndsbestillinger inne på Limited Edition til både PS3 og Xbox360! Det hadde vært kjekt å vite litt hvem av dem jeg skulle velge, så jeg fikk avbestilt den andre før de sender den.. jeg har nok noen dager på meg enda! :)

 

Og, skjønner at dere ikke kan si noe sikkert, også..

 

 

Per nå, så heller det mest mot 360 -versjonen..

 

 

:)

Lenke til kommentar
hmm..

 

Litt hvorfor jeg lurer -hvis dere lurer, hvorfor jeg vil vite nå, er at jeg har 2 forhåndsbestillinger inne på Limited Edition til både PS3 og Xbox360! Det hadde vært kjekt å vite litt hvem av dem jeg skulle velge, så jeg fikk avbestilt den andre før de sender den.. jeg har nok noen dager på meg enda! :)

 

Og, skjønner at dere ikke kan si noe sikkert, også..

 

 

Per nå, så heller det mest mot 360 -versjonen..

 

 

:)

 

x360 versjonen er det tryggeste valget...vi har sett masse gameplay videoer av x360 versjonen og fps, grafikk ser kjempebra ut...ps3 versjonen har me ikkje sett noko ting av..veldig risky og velge den...eg valgte x360 versjonen sjølv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...