Gå til innhold

Assassin's Creed til Xbox360, eller PS3?

Bone

Skal du ha Assassin's Creed på..  

290 stemmer

1. 1. Skal du ha Assassin's Creed på..

• Xbox360
      152
    • PS3
      109
    • Begge deler
      4
    • Ingen av delene, jeg ønsker bare å stemme!
      25

Anbefalte innlegg

Heisann!

Lurte på om noen hadde noen formening om dette? Noen som tror det vil bli noen forskjell?

Først, så var jeg fast bestemt på å kjøpe den til Xbox360, siden jeg har hatt den konsollen siden lansering, og det som liksom er min "spillemaskin # 1".. Men, forrige fredag så kjøpte jeg meg PS3. Jeg har HDTV, men ikke Xbox360 Elite, så jeg får ikke 1080p på Xbox360'n, derfor så lurer jeg nå på om AC heller skal skaffes til PS3!

Men, så lurer jeg litt.. for, jeg hørte at spill som F.E.A.R. var veldig gode på 360'n, men IKKE på PS3.. så da begynner jeg å bli litt skeptisk.. ikke på PS3, for, jeg regner med at slikt kan gå begge veier.. men, er det noen som tror det vil bli noen forskjell?

(Hvis noen har noen formening om The Darkness på PS3 vs. Xbox360, kan de jo svare på det også.. spillet har fått god kritikk fra en kamerat av meg.. han har spilt den på 360).

Takker så meget! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du blir nødt til å vente til release før du kan vite om den fungerer like bra på ps3 som xbox.

Jeg har svært dårlig erfaring med spill på ps3 kontra 360'n, og kjøper ps3 utelukkende til Grand Turismo og Metal Gear.

Men for all del, det kan jo være at Assassins Creed blir det første unntaket, men igjen vi får vente og se.

Lenke til kommentar
"Jeg har HDTV, men ikke Xbox360 Elite, så jeg får ikke 1080p på Xbox360'n"

Hva har Elite med 1080p å gjøre? Du får 1080p fra "vanlig" 360 også.

Å? :dontgetit:

Min TV støtter ikke 1080p via komponent, hvis det var det du tenkte på? Kun HDMI støtter det hos meg..

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det blir noe forskjell mellom å spille det på PS3 eller XBOX 360. Selskapet som utvikler AC har forresten sagt at de har problemer med å få alt inn på en plata, spillet er visst veldig stort. :D

Sliter med minnet til ps3 og :p

Men skal ha det til Xbox 360 her. forhondsbestilt og greier.

Lenke til kommentar

Jeg har begge konsollene, og har gjennom kamerater fått lånt spill de har på PS3 som jeg har på Xbox360 og vice versa for å teste litt.

Må faktisk si meg SVÆRT skuffet over PS3'ens performance. Alle spill jeg har prøvd har sett værre ut på PS3 (Oblivion, FEAR) eller hakket der Xboxen ikke gjør det. (Tiger Woods golf (!), Fifa 2008, D.I.R.T)

Fra nå av blir "crossplatform games" kjøpt inn til Xbox360 i denne husholdningen!

Lenke til kommentar

her blei det x360 versjonen..

tok ikkje sjangsen på og kjøpe eit sånt storspill til ps3...basert på filmer, bilder fra andre multiplatform spill...

dessuten har me ikkje sett snurten av ps3 versjonen enda med tanke på gameplay videoer og liknende...og eventuell utsetting hadde eg ikkje takla...har venta for lenge på dette spillet..;)

Lenke til kommentar

Blei 360 utgåva her i hus. Dette av den enkle grunn at eg ikkje har fått tak i 40GB utgåva endo.

Utviklerne har sagt at spillene er 100% like uansett hvilken konsoll man spiller det på.
Då lurar eg på kvifor Ubi har vist fram 360 utgåva av spelet i 99,9% av framvisningane. Nokon som snakkar om at PS3 blei vist fram på E3 i år, men eg har ikkje hatt noko hell med å finne denne videoen.

Ein kan jo tru kva ein vil om akkurat det der.

Lenke til kommentar

Jeg har nå hatt 360'n lengst, så det er nå den jeg er mest vandt med.. men, den var nå god den PS3 -kontrolleren, også!

Tror ikke det har så mye å si.. man blir jo vandt med begge, og er nå ikke så mye jeg tenker over..

Derimot, så likte jeg bedre X, [], ^, og O -knappene til PS3 -kontrolleren, enn hva jeg liker fargekodene til 360'n. Det er ett eller annet med de tegna som gjør at jeg husker de bedre.. Slik som i Heavenly Sword (eller andre), hvor man skal trykke en bestemt knapp nokså fort, så gikk det veldig så mye lettere enn tidligere erfart, enn når jeg spilte et 360 -spill og hadde den kontrolleren. Da måtte jeg "ofte" tenke på hvor rød, eller gul var, f.eks.

Men, hvilken kontroller jeg liker best spiller nok liten rolle, tror jeg, da jeg liksom blir vant med dem når jeg begynner å spille.. Er jo gode begge to! :)

Men, noen som vet om Assassin's Creed kommer til å støtte, eller ha en oppløsning i 1080p?

Jeg ble litt skuffet da jeg trodde alle PS3 spill kom i 1080..

Takker :)

Lenke til kommentar
"Jeg har HDTV, men ikke Xbox360 Elite, så jeg får ikke 1080p på Xbox360'n"

Hva har Elite med 1080p å gjøre? Du får 1080p fra "vanlig" 360 også.

Å virkelig, har du noen kilde til det. Fordi de vanelig 360 som du får kjøpt idag i Norge støtter kun 720p og 1080i og det som er lavere.

Etterhvert vil det vil det komme en vanelig premium xbox med hdmi som da støtter 1080p, men de har ikke kommet til Norge enda og desutten sa han at han har hatt sin 360 lenge så han sin har definitivt ikke hdmi. Så han kan da ikke spille spill i 1080p på sin 360.

Lenke til kommentar

1080p kom i den store høstoppdateringen, som du antakeligvis har lagt inn for lengst - om du har vært på nett med boxen din. Hvorfor du ikke fikk mulighet til å velge 1080p vet jeg ikke, kanskje fordi TV'en din ikke støtter det over komponent eller VGA, hvem vet. Men at alle 360 støtter 1080p over VGA og komponent er fakta.

http://gamer.no/nyhet//hostoppdatering_til_xbox_360/32984

Lenke til kommentar
1080p kom i den store høstoppdateringen, som du antakeligvis har lagt inn for lengst - om du har vært på nett med boxen din. Hvorfor du ikke fikk mulighet til å velge 1080p vet jeg ikke, kanskje fordi TV'en din ikke støtter det over komponent eller VGA, hvem vet. Men at alle 360 støtter 1080p over VGA og komponent er fakta.

http://gamer.no/nyhet//hostoppdatering_til_xbox_360/32984

Ok da så, men hva er da poenget med HDMI?

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...