Bakke Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Rambo skifter navn like fort som han lader våpen. Les mer Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Liker dette jeg: "Rambo - Fourth Blood" ^^ Hehe, eller... Med nærmere ettertanke passet det ikke like bra inn. Kanskje "Rambo - 4" rett og slett? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 tittelen har mindre så si den. men john rambo er kanskje ikke det beste valget dersom det blir enda flere etter denne. noe jeg ikke sier nei takk til, rambo er moro hjernedød underholdning Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal se filmen uansett. Men "Rambo: To hell and back" appelerer kanskje litt for mye til de på aldern 14 der ute Samtidig så høres jo "John Rambo" litt ut som den siste i serien, men tar heller den her enn "to hell and back". Ekte fans ser denne uansett tittelnavn Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Men "Rambo: To hell and back" appelerer kanskje litt for mye til de på aldern 14 der ute Samtidig så høres jo "John Rambo" litt ut som den siste i serien, men tar heller den her enn "to hell and back". Og Rambo-serien er ikke en serie for 14 år gamle gutter? (Både pysisk og fysisk) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Men "Rambo: To hell and back" appelerer kanskje litt for mye til de på aldern 14 der ute Samtidig så høres jo "John Rambo" litt ut som den siste i serien, men tar heller den her enn "to hell and back". Og Rambo-serien er ikke en serie for 14 år gamle gutter? (Både pysisk og fysisk) Ikke slik jeg ser på det De som starta og se når den kom er i alle fall litt gamlere nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg