CrazyDog Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har 80 MP3 filer som jeg trenger å få slått sammen til en lang fil. Finnes det et program som kan la meg gjøre det på en enkel måte? Å åpne én og én fil blir for tungvint... Lenke til kommentar
Jonaldo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg har 80 MP3 filer som jeg trenger å få slått sammen til en lang fil. Finnes det et program som kan la meg gjøre det på en enkel måte? Å åpne én og én fil blir for tungvint... Går det ikke an å brenne en cd i Nero og huke av for ingen mellomrom mellom sangene/filene eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 trur windows movie maker kan gjøre saken og bare som og sette fler filmklipp etter vernadre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Bruk Cubase SX Lenke til kommentar
CrazyDog Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Går det ikke an å brenne en cd i Nero og huke av for ingen mellomrom mellom sangene/filene eller noe i den duren? 80 filer med 20 timers spilletid. En audio CD har mulighet for maks 80 min sammenhengende. Dessuten ønsker jeg å unngå å rekode, siden det gir et kvalitetstap. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Tja, et lite google-søk gav meg disse svarene. Kanskje dette programmet kan være noe. Får ikke prøvd det selv siden brannmuren nekter meg tilgang til siden EDIT: prøvde dette og det var sweeeet tok 2sek å legge sammen sangene Endret 22. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
CrazyDog Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Takk til PepsiCo! Mp3merger fungerer perfekt til oppgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå