Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 lastet ned demoav av Jericho i går og instalerte den. Men når eg går inpå spillet så kommer eg forbi reklamen først liksom og så kommer det lyd men ingenting bilde :S viss eg trykker enter eller mellomrom så begynenr den fremvisnings filmen av alle folka. Det er som om menyen på demoen er uten bilde likom. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvordan er systemoppsettet ditt? Mulig du må laste ned siste driver til skjermkortet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Hm, jo kan jo kansje prøve det. Har vertfall Saphire Radeon X800XL. Har ikkje peiling på om det har komt noen nye drivere eg, har aldri oppdatert dem eg vertfall Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hm, jo kan jo kansje prøve det. Har vertfall Saphire Radeon X800XL. Har ikkje peiling på om det har komt noen nye drivere eg, har aldri oppdatert dem eg vertfall Er det kortet supportet av spillet da? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 vill nå tro det. men her var drivere eg fant for xp: http://www.sapphiretech.com/us/support/drivers.php Vilken av de 4 skal eg laste ned? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Supported Graphics Cards: Note: a shader 3.0 or higher graphics card will be required. ATI Radeon X1600, X1800, X1900, X1950, HD2900. Ditt skjermkort støtter ikke spillet. case closed. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 omg... snakk om dritt spill. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 omg... snakk om dritt spill. trenger ikke være et dritt spill bare fordi PC-en din ikke kan kjøre det Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 omg... snakk om dritt spill. Er nok mere du som har et dritt kort Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 hehe... hvordan kan eg finne ut vilken Shader Model eg har på kortet mitt? har vist ikkje 3 da siden Jerich krever det. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Sikkert 2.0 eller 2.5 hvis noe slik finnes. Enkel løsning: Kjøp nytt kort, hvis du har PCIe plass på kortet ditt da, ellers kan det lønne seg med en større oppgradering, men hvis du har AGP kortplass, så kan du kjøpe flere av de nye kortene i tilpasset form, du finner noen av dem på www.komplett.no Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Har Pci express. Og men så lenge eg har 2.0 eller mer så kan eg vertfall spille crysis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå