RolfB Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har problemer med at det er veldig mye statisk støy og ulyder i høytalerene. Spesielt hvis jeg laster ned noe så kommer det en pipende lyd. Jeg hører imidlertid lyden fint ellers hvis jeg hører musikk eller spiller. Har forsøkt å instalere avinstalere driverene flere ganger . Har et gigabyte GM-33-s2h hovedkort med integrert lydkort. Bruker en eldre pacardbell crt pc skjærm med tilhørende diamond høytalere som har fungert veldig bra før jeg byttet pc. Hva kan være galt Kan det være noe med dårlig jording på hovedkortet eller høytalerene ?? Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gigabyte har hatt noen problemer med bus og overføring etc på tidligere versjoner, som vil rette seg etter oppdatering av BIOS, har du prøvd dette? Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har ikke oppdatert bios enda da hovetkortet er såpass nytt prod i 2007 . Alt annet fungerer bra på PC-en så er litt skeptisk til å flashe biosen og kansje få andre problemer i tillegg. Skal i allefall teste ut litt til før jeg oppdaterer biosen takk for tipset i alle fall. Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Har nå oppdatert bios men har fortsatt statisk støy i høytalerene. Tror det må være noe med skjærm / høytalere som hører sammen .Tipper det er noe med jordingen da det går en mic ledning ut fra kabelen fra skjærmen som jeg ikke får brukt på den nye PC-en. får jobbe videre med saken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå