Mafo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nokia har nå sluppet løs N810, som byr på fulltastatur, GPS og Linux. Les mer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ville vert en veldig god telefon. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hrmf, om dem faktisk hadde stappet ett gsm-"modem" i den så hadde folk klaget på at den var for stor til å holde til øret eller noe sånt... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fantastisk dings. GPS gjør den jo desto mer fristende! Lenke til kommentar
kiwi2002 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Blir jo veldig sweet, hvis man skal kjøpe GPS uansett, denne bør nok vurderes. Gleder meg til testen, så vi får vite om GPSn duger. :O) Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 bare en liten ting om den gpsen. jeg har en mistanke om at den er av typen som laster ned kart etter hvert som den trenger det. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 bare en liten ting om den gpsen. jeg har en mistanke om at den er av typen som laster ned kart etter hvert som den trenger det. Hvordan skal den få til det når den ikke har GSM-modul? Ville vært virkelig sløvt hvis man måtte hatt den koblet til en mobil via bluetooth for å få brukt den som GPS, eller måtte preloade kartene via WiFi før man skulle ut på tur Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 var i hvertfall den oppfattelsen jeg fikk av noe jeg leste ett sted på nettet. og ja, jeg stusset selv når jeg leste det. Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Denne imponerte, nok en gang..! Fint den ikke er så tykk, grei størrelse for formålet ellers.. Med wi-fi i huset og mange andre steder, pluss mobil med BT og HSDPA ellers gjør den til en fin surfekamerat, men ellers fin til også å bare ha hjemme og i bilen. Spent på hvordan batteritiden blir med GPS. Med mini-SDHC kan man få totalt 10gb minne. Regner med den takler video greit. Endret 18. oktober 2007 av arehei Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 vel om den har samme interne design som N800 så kan den faktisk ha en smule problemer med video. har forstått det slik at mens chipset har innebygget mpeg dekoding så hadde nokia av en eller annen grunn strupet minnebåndbredden eller noe slik at en ikke kunne spille video med så høy oppløsning som forventet. om dette har blitt fikset eller ikke på N810 kan jeg ikke si noe om før jeg finner noen som har faktisk testet det vs en N800... Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Den har visst 400 mhz, ikke 330 som tidligere. Så vidt jeg har lest skal også ytelse per datakraft, eller hvordan man skal si det, blitt forbedret her, så det tyder jo bra med tanke på video. Ser frem til denne. Deilig design i svart metall, fine funksjoner og overkommelig pris. Bilder fra Engadget: http://www.engadget.com/photos/nokia-n810-hands-on/ Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) svart metall? første gang jeg ser den modellen. alle andre bildene var av en mørk grå modell, ikke en svart en... Endret 22. oktober 2007 av hobgoblin Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Veldig liten tvil om at den kommer i svar også om man ser på bildene jeg linket til. Mulig det er en farge på en proto som senere ble droppet, men tviler på det med dagens elsk for svart. Lenke til kommentar
obese Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har testet denne for hjemmepc.no de siste dagene... testen med bilde og video ligger her: http://www.hjemmepc.no/tester/article175047.ece skuffende ytelse er vel oppsummeringen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Kom vel ikke akkurat som en bombe at ytelse er et problem på Nokia-enheter. Så pinlig tregt ut på videoen i anmeldelsen. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Jeg har testet denne for hjemmepc.no de siste dagene... testen med bilde og video ligger her: http://www.hjemmepc.no/tester/article175047.ece skuffende ytelse er vel oppsummeringen spørsmål, hva for video var det du kjørte lokalt? altså, hva for format? Lenke til kommentar
s-a-h Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Den preinstallerte GPS softwaren støtter hverken navigasjon eller stemmekommandoer. For å få dette må man kjøpe en 36 måneders lisens på premiumutgaven av Wayfinder for i underkant av 100 euro. Les mer Endret 30. desember 2007 av s-a-h Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Interessant. Godt at de har puttet inn en skjerm som er fysisk stor sånn at oppløsningen kommer god til nytte. Linux er også et stort pluss i margen. 3,5 mm plugg gjør det enkelt å spille av mp3 med valgfritt hodesett og uten tullete adaptere. Den virker glimrende på flere områder men jeg ville nok ventet på en oppfølger for å få den til å bli en mer komplett pakke for det meste. F.eks at man får den med telefon og et bedre kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg