Gå til innhold

Noen som husker hva disse seriene heter?


Anbefalte innlegg

1. Jeg husker da vi fikk kabeltv, det var vel ca. 1990 ellernoe. Vet ikke akkurat når denne tv-serien gikk, men det handlet om en liten mann (dverg?) som tok på seg oppdrag for å hjelpe andre, en slags "detektivtype". Husker jeg var veldig facsinert av denne serien. Tror han hadde hockeysveis (det var ikke McGyver, hehe.)

Det var ikke tegnefilm. Tror det var en amerikansk serie. Den gikk på TV3 på lørdager tror jeg.

 

2. En annen serie var en britisk dramaserie som gikk på TV2, ca 2001. Den handlet om et firma som drev en internettside. Det var et ektepar som drev firmaet. Husker bl.a det var en nerdegutt, en dopgutt og ei lesbisk i firmaet. Tror bare det ble sendt én sesong av denne på TV2. Den gikk på kveldstid, én gang i uken.

 

Er det noen som husker hva disse seriene heter? Jeg er i nostalgiahumør :)

Endret av zacka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som husker hvem serie dette var? Var en dansk serie som gikk på NRK 2 ellerno om jeg ikke husker helt feil. Handla om noen som dro på ekspedisjon til sydpolen og fant en safe ellerno hvor det var noe EVIL inne i. Ihvertfall tok de med seg den tilbake til danmark.

 

Eneste detaljer jeg husker om serien er at en av gjengen monterte videokamera på badet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...