morgenutgaven Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå får du DRM-frie låter til lavere pris. Flere mindre plateselskaper tilbyr nå også sine artisters låter uten DRM. Les mer Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Allerede kjøpt et album Endret 18. oktober 2007 av MCDr Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvos stor del av Itunes er nå drm fri? Lenke til kommentar
Fangs78 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hvor stress er det å omforme fra AAC formatet til Mp3? Edit: Ok...en shareware løsning kan gjøre dette for meg ser jeg. Antar det ikke finnes en måte å laste ned MP3 istedenfor AAC fra iTunes? Kan iTunes gjøre omformingen? Endret 18. oktober 2007 av Fangs78 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har ikke sjekket på kjøpte sanger, men generelt fungerer det fint å konvertere fra AAC til MP3 i iTunes på DRM-fri musikk. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Finn ikkje iTunes Pluss eg da ! Erlend Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Finn ikkje iTunes Pluss eg da ! Erlend Åpne iTunes, og gå inn på iTunes Store. Under "Quick links" finner du blant annet iTunes Plus. Eventuelt kan du søke på en artist / plate / artist / whatever på iTunes Store, ved siden av noen av treffene skal det være en "+" ved siden av prisen, dette betyr at det er en plus-låt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå