madcat Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 [/b]CS og AVP2.....klarer ikke å innstallere spillet. For en uke siden formaterete jeg hele hardisken pga en trojansk hest og innstallerte winxp home ed og trodde at alt skulle bli bra nå. Da jeg innstallerer CS og er nesten ferdig så kommer det til fil Csierracsvalvexeno.wad , da komme det en melding om "an I/O error occurred while installing a file.this is normally caused by bad inns media or corrupt inst file. Saken er at cdbrenneren fungerer helt fint med andre programmer jeg innstallerer og CDen er helt ny uten riper, den har jeg hatt innstallert å dataen før jeg formaterte HD.HVA SKAL JEG GJØRE??????? AVP2 Problemet begyyner alerede da den har innstallert ca 12% da får jeg en melding om at CRC error C:progfilerfoxavp2predator.rez doesnt match the file in the setups .cab file.The medium from which you are running the setup from may be corrupted. Jeg har innstallert dette spillet før og det har fungert helt fint, det problemet begynte også etter at jeg formaterte HD. Hva kan det være?????????????? På forhånd takk!!1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Det kan jo være noe feil med hardisken Det var ihvertfall det første jeg tenkte på Har du prøvd å installere noen andre spill ? klikker de også under installasjon ? Lenke til kommentar
madcat Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Fant ut av det. Jeg flashet bios og da fungerte det igjen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Det var godt å høre :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå