AvIOn Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hei folkens Skal bestille meg nye deler snart, blandt annet quad-core. Men trenger ett bra hovedkort til denne, som ikke koster altfor mye, tenker max 1000 spenn. Burde være litt muligheter for overklokking, men trenger ikke noe hardcore greire. Og gjerne så burde de selge det på komplett, da komplett har gitt meg så god service opp igjennom årene at jeg bestiller ikke data-stæsj fra andre plasser. Edit: Trenger også noe ok ram til denne, men trenger ikke å være noe hardcore den heller. Noen forslag ? Viktor Endret 18. oktober 2007 av AvIOn Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg anbefaler denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334477 Lenke til kommentar
Forge Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Eh, det går vel glatt med et hvilket som helst Intel P35/nForce 680i/650-brikkesett. Sjekk heller tester, anmeldelser og slikt for å finne ut om kortet er noe å ha. Uansett kan du ikke gå feil med et nForce 650/P35-basert fra Asus. Hvis jeg var deg ville jeg også kikket på dette kortet fra XFX. Rimelig og har fått god omtale på bl.a. Sweclockers. Har også gode muligheter for klokking til å være i den prisklassen, noe som burde gjøre det midt i blinken for dine behov. Rambrikker: ta et par Corsair eller Kingston-brikker i DDR2 PC6400-klassen. De selges jo til en pris man ikke kan klage på ATM og gir knall ytelse. Endret 18. oktober 2007 av Forge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå