Gå til innhold

Markedsføring av nyhet\annonsesavis

Inc

Anbefalte innlegg

Fant egentlig ikke noe passende sted å postet dette.

Når her jeg laget avis (pdf) og vil markedsføre den på best måte. Hvordan?

Planen var å ha link på nettside i tillegg til å sende via epost. Her må jeg isåfall innhente tillatelse og hvordan kan det gjøres på enkleste måte for kunden?

Har jo en god del som er innom butikken hvor de kan melde seg på, finnes det andre måter.

Hjelp? ja takk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke sende reklame i form av epost til mennesker som ikke har godkjent dette på forhånd. Det du kan gjøre er:

1. Legge den ut som en PDF på nettsiden din med direktelink til nedlastning.

2. Et lite felt på nettsiden der folk kan skrive inn emailadressen sin for å motta den automatisk.

3. Spørre alle kunder som handler noe i butikken om de ønsker å få den tilsendt.

4. Et skjema som er hengt opp synlig i butikken slik at de kan melde seg på uten å kjøpe noe.

Det er også viktig at de har mulighet til å melde seg av denne mailinglista.

Lenke til kommentar
Men det går jo en unsynlig grense på reklame og vanlig mail?

Kan jeg sende mail som ikke er av reklameart? Som en slags invitasjon..

Et firma kan ikke sende mail til en privatperson med mindre denne privatpersonen i forkant har godkjent at han ønsker mail fra bedriften.

Lenke til kommentar
2. Et lite felt på nettsiden der folk kan skrive inn emailadressen sin for å motta den automatisk.
Og så selvfølgelig legge med en link i hver mail, eller et annet felt på hjemmeside, hvor man kan velge at man ikke skal motta. Iallfall irriterende å melde seg på sånt, spesielt om det er noen andre som gjør det med mailen din, og så får man ikke tatt seg selv at lista
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...