PC Freak Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har et Dell hovedkort, hvordan fjerner jeg sperren så jeg kan overklokke?? Har en Dell Dimension 8200. :o Lenke til kommentar
PC Freak Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Hvordan skal jeg få ny BIOS?? :o Lenke til kommentar
Izex Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Overklokke Dell hehehe du kunne ikke kjøpt noe mere egnet for overklokking? Er som å lage bil av tre, Glass av is og brille servietter av sandpapir....u got the picture? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 jess dell,compaq og de kan du glemme å overklokke,eneste er å bytte hk. ikke flash bios selv om du finner ut produsent for hovedkort det går som regel rett vest la dette være en lekse skal du ha god pc velg en fra leverandører som dell etc skal du ha dritbra pc bygg sjøl eller kjøp ferdig bygd,sjekk dinside,dell kommer alltid dårligst ut med tanke på hva man kan få for penga. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Compaq/Dell har ødelagt PC'ens rykte...de har jo fjernet alt som er "Personal"! ...med tanke på at man ikke kan gjøre det man vil med selve maskinen Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Sant det ja, har tenkt til å skifte hovedkort på min dell maskin, og ny vifte sånn at jeg kan overklokke litt...... Dell er noe dritt as, har alltid hatt grafikkproblemer med den jævla hovedkortet, på tide å skifte ut nytt Lenke til kommentar
Izex Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 It's a F'ed up world! Men PC'n kan man i det minste bygge selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå