Gorthaur Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei der! Har i det siste hatt store problemer med Windows 2000. Som temaet mitt tilsier så er det Windows File Protection som er årsaken til min nye venn: lykkepillen. Når, eller hvorfor, dette startet aner jeg ikke, men problemet dukker opp ved oppstart av feks:Photoshop, Indesign, Illustrator, GoLive og 3ds max. Atså forholdsvis tunge programmer. Ved spilling, eller annen vanlig bruk, dukker det ikke opp. Hver gang problemet oppstår kommer beskjeden om å sette inn win2k cd, fordi filer som kreves for å kjøre windows er erstattet med et eller annet.. Ikke så god forklaring, men den duger vel? Når jeg da setter inn cd, så leser den dèn, men samme feilmeld dukker likevel opp 10 sek etterpå. Det virker også som om dette gjør pc`n min treigere, mye treigere. Er det noen her som vet om en løsning på dette? Utenom å reinstallere, eller bytte til Xp. Mvh Gorthaur Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 har du oppdatert anti-virus???? høres ut som et virus Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hadde dette problemet på en av de andre arbeidsstasjonene i dette nettverket en gang. Jeg satt i CD-rommen, men det fungerte ikke i lengden, så jeg tok en virusscan ifra en cd-rom før windows startet. Fant noen små virus, så reinstallerte jeg de kritiske systemfilene. Problemet ble løst. Dog var dette kjempelenge siden, så jeg husker ikke på hvordan jeg gjorde dette... Men du kan jo prøve å lete litt, har dessverre ingen W2k arbeidsstasjon her, alle kjører XP eller en eller annen Linux-distribusjon. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Hei igjen! Imponert over hvor kjapt dere svarer Uansett: Har nyeste opdaten fra Norton, så jeg tror ikke det er problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå