Bruker-104685 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Beste spillet til PS3 blir nesten garantert enten Ratchet And Clank eller Uncharted Drakes Fortune Hovedgrunnen til jeg kjøpte meg en PS3 på lanseringsdagen. Gleder meg stort til Ratchet And Clank Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 hw.no-review: "Brettene er vakre og levende og skinner formelig av helstøpt fargebruk."Sannsynlig vg.no-review: "Alt for grelle og merkelig lysende omgivelser... malt med en glorete, psykedelisk diskopalett" ser det faktisk for meg.. du vet vg kan ikke akseptere gode spill:D:D Tull. Rune i VG digger ratchet and clank! Han gjorde det før ihvertfall. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 han gjorde det før han spilte folklore og heavenly sword tenker jeg.. bare sier at jeg misfornøyd med han, men det er min mening.. driter jo forsovet i hva han sier, kjøper spilla uansett Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 han gjorde det før han spilte folklore og heavenly sword tenker jeg.. bare sier at jeg misfornøyd med han, men det er min mening.. driter jo forsovet i hva han sier, kjøper spilla uansett Skal være enig i at anmeldelsen hans av Heavenly Sword sugde ballesvette. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 R&C er en ganske artig serie, og en av relativt få 1-player-spill ejg spiller på PS2. DOg har det den feilen nesten alle konsollplattformer har, at det er for menge lange, vansklige sekvenser (gjerne med den vanskligste delen helt sist etter en lang og ganske enkel del) med langt mellom savingen, og det blir bare kjedsommelig. AtW Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) ååh! Gleder meg noe utrolig til dette spillet!. Ratchet & Clank er etter min mening de beste spillene til ps2, så derfor skal jeg skaffe meg ps3, bare på grunn av dette spellet! Elsker R&C serien! Endret 22. oktober 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg