Gå til innhold

deaktivere activeX for et skrivebord...

Anbefalte innlegg

Hallo... En kammerat av meg har laget et skrivebord laget med bl.a en html-kode, som har forskjellige egenskaper (en spill-meny, harddisk-snarveier, søkemotorer, kalender m.m. Jeg laster da opp .html ved å høyreklikke på skrivebordet -->egenskaper-->skrivebord-->bla gjennom. skrivebordet kommer frem, men det går ikke an å trykke på games-tabben for å få opp rullegardinen for spillene mine.

Når jeg åpner denne html-filen med IE, og går inn i tools, sikkerhet, internett, avansert, kan jeg skru av alt av activeX, og da funker det i IE. Deretter kan jeg gå inn på tilpass skrivebord --> web, og hente opp html-fila, så det ser ut som at denne fila ER skrivebordet mitt... Dette funker også fint...

MEN, når jeg skal prøve å få skrivebordet inn direkte på skrivebordet, begynner dataen å klage over at activeX blokerer det... Jeg vil helst ungå å deaktivere axtiveX permanent, for da vil jeg jo ikke kunne spille, men det hadde vært fint om activeX kunne godta denne fila eller no... forslag?

på forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger du hjelp med html eller activex?

Om det er HTML du trenger hjelp til hadde det vært en fordel om du postet koden til html filen.

Hvis det er activex er denne tråden feilpostet, den skal i så fall være postet nærmere windows kategorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...