Zink Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Når det er snakk om eksplosjoner i HB sammenheng så er det som regel avgassene som på ett eller annet vis har antent. yup, husker en trønder som såvidt overlevde - han hadde glemt å skru av plata om kvelden, styrta ned i kjelleren, skrudde på lysbryteren BAM ! Hele huset hoppa av grunnmuren - hører med til historien at han fikk dekka alt på forsikringa, siden heimebrenning var tradisjon i bygda Lenke til kommentar
staagri Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Destilert vann??? Jobber innen medisin å der bruker vi en del "rent" vann så kallet "WFI" ( Water For Injection) filtrert vann som er sterilisert, kanskje d hadde vert noe??? Lenke til kommentar
Caladan Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Dette er jo bare genialt! I løpet av den tiden dere har skrevet gode debatter, har jeg laget et kombinert HB og vanndestilerings-annlegg inni pc'n min! Vannet og satsen varmes/kokes opp ved hjelp av min overklokkede AMD XP2000 prosessor. :smile: Deretter blir dampen kjølt ned inni en BIXtreme-radiator med en papst-vifte. Det ferdige produktet blir så fordelt ved hjelp av en slange som gir meg sats i koppen (som står i en koppeholder inne i 3stk cd-rom-brønner ) den delen av produktet som ikke er drikkbart (om man kan si det sånn) går direkte til vanntanken og sirkulerer igjen gjennom systemet. Neste del av prosjektet blir å lage en åpning i toppen av Chieftech kabinettet mitt, slik at jeg kan putte gjær, druer, epler, rosier osv. slik at dette blandes i satsen, automatisk. Hvis noen andre alkoholiserte nerder har gjennomført liknende prosjekter, så vennligst ta kontakt med meg, så kan vi utveksle + og - sider ved denne type produksjon. PS! Alle LAN jeg har vært på etter at del 1 av prosjektet ver ferdig har vært meget morsomme. Hele greia fikk liksom et ekstra kick, om man kan si det sånn. --------------------------------------------------------------------------------- www.caladan.tk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Passe på så ikke PC'n eksploderer. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hb aparat er jo farlig da,leste nettop på tekst tv et hb apparat eksploderte i en leilighet på gruner.Ikke glem simpson episodene hvor homer var ølbaron der sprang hg apparatene stadig,anbefaler du kjøper destilert vann,biltema har vel baterivann eller apoteket Det er ingen overhengende fare for å eksplodere ting når det kun er snakk om destillering av vann. Når det er snakk om eksplosjoner i HB sammenheng så er det som regel avgassene som på ett eller annet vis har antent. ja. lol, vann kan vell ikke explodere? Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 hb aparat er jo farlig da,leste nettop på tekst tv et hb apparat eksploderte i en leilighet på gruner.Ikke glem simpson episodene hvor homer var ølbaron der sprang hg apparatene stadig,anbefaler du kjøper destilert vann,biltema har vel baterivann eller apoteket Det er ingen overhengende fare for å eksplodere ting når det kun er snakk om destillering av vann. Når det er snakk om eksplosjoner i HB sammenheng så er det som regel avgassene som på ett eller annet vis har antent. ja. lol, vann kan vell ikke explodere? Teknisk sett, så kan det det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå