Kent Touch This Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Siste dagene har jeg hatt problemer med at PS3-en min mister forbindelsen med internett. Det kommer helt vilkårlig, uansett hvilket spill jeg spiller. Det er ikke noe galt med internettforbindelsen, da jeg kan koble meg til PSN igjen rett etter at den detter ut. Har også sjekket at jeg er på nett med PC i de aktuelle tidspunktene. Har søkt litt rundt på feilkoden (8002ad23) på nettet, men har ikke funnet ut noen løsning. PS3-en står koblet til en D-link 802.11N router, via kabel. Routeren har tidligere vært konfigurert med at PS3 har fast ip og at aktuelle porter videresendes til denne ipen. Prøvde i går å sette PS3-en i DMZ, men det hjalp heller ikke. Noen tips? Veldig irriterende at man detter ut av Warhawk hele tiden. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei. Siste dagene har jeg hatt problemer med at PS3-en min mister forbindelsen med internett. Det kommer helt vilkårlig, uansett hvilket spill jeg spiller. Det er ikke noe galt med internettforbindelsen, da jeg kan koble meg til PSN igjen rett etter at den detter ut. Har også sjekket at jeg er på nett med PC i de aktuelle tidspunktene. Har søkt litt rundt på feilkoden (8002ad23) på nettet, men har ikke funnet ut noen løsning. PS3-en står koblet til en D-link 802.11N router, via kabel. Routeren har tidligere vært konfigurert med at PS3 har fast ip og at aktuelle porter videresendes til denne ipen. Prøvde i går å sette PS3-en i DMZ, men det hjalp heller ikke. Noen tips? Veldig irriterende at man detter ut av Warhawk hele tiden. hei, jeg hadde samme problem.. Men etter jeg bridget routeren med adsl-modemet, så fungerte alt knall :-) Vet ikke hva det kan være, noen sperrede porter kanskje? Men DMZ burde jo fikset det, men kanskje noe blokkeres i ditt adsl modem.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 hei, jeg hadde samme problem.. Men etter jeg bridget routeren med adsl-modemet, så fungerte alt knall :-) Vet ikke hva det kan være, noen sperrede porter kanskje? Men DMZ burde jo fikset det, men kanskje noe blokkeres i ditt adsl modem.. Takk for svar, men jeg tror nok ikke det har noe med porter å gjøre. Jeg har fått problemet den siste uken, så alt har fungert tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå