DavidS Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Lurer på og kjøpe meg vannkjøling nå, det jeg lurer på er om jeg kan bruke dette http://home.no.net/pinball/bilder/vannkjoling.gif har ikke greie på sånt og det settet så greit ut, hvordan vil det virke på min xp 2000? hva ca temp kan jeg vente meg da? (vil overklokke litt) mvh. David-S sry, bugga linken. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Eh, linken fungerte ikke; Siden finnes ikke Du har spurt etter en side som ikke finnes blant hjemmesidene på Start.no. Det skyldes enten at det er en feil i pekeren (eller bokmerket) du kom fra, eller at siden er utdatert. Hvis du kom fra et annet nettsted, setter vi stor pris på om du trykker "back" og gjør de ansvarlige for sidene oppmerksomme på feilen. Vennlig hilsen Start.nos nettredaksjon 404 NOT FOUND The requested object does not exist on this server. The link you followed is either outdated or inaccurate. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Så greit ut det der, kunne ikke se at noe manglet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå