toth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Denne funksjonen har i praksis sluttet å virke etter siste forumoppdatering. Uleste innlegg er merket som lest, leste innlegg er merket som ulest, og funksjonen er ikke i nærheten av så praktisk som den var. Hva skjedde? Er jeg alene om dette problemet? Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Her kom et meget godt eksempel allerede.. Jeg klikker meg inn på forumet og mine innlegg, etter å ha jobbet litt, og ser dette: Denne tråden er merket med nye uleste innlegg, selv om jeg er første, eneste og siste poster.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 har lagt merke til det der. om jeg logger inn fra ett sted, leser de forskjellige trådene, ser at alt er merket lest på listen, logger inn fra ett annet sted og vips så er ett vist antall merket ulest. jeg kan til og med få samme effekten om jeg lukker webleseren og åpner den igjen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 du er nok ikke alene nei. Jeg har tråder som har vært lest men som det står at ikke har vært lest osv.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg får ikke markert noen innlegg som "lest" i det hele tatt... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 samme problemet her også nå. kanskje dem jobber med saken? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå blir ikke tråder markert som lest selv om jeg trykker på de uten å lukke browseren, funny stuff there mods! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har massevis av tråder i mine innlegg som er markert med at det er komt nye innlegg i tråden, men det er alikevel ikke kommet noe innlegg. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ah, here we go. Back to normal. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Da mangler det bare at vi kan få velge å se tråder vi har postet i for mer enn 2 måneder tilbake. Håper det kommer snart. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 tror det er låst for å lette på servertrykket. hver gang en klikker på linken så fyres det opp ett databasesøk... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmm. fremdeles ikke helt som det skal være Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmm. fremdeles ikke helt som det skal være Det oppdateres med lengre mellomrom enn før for å minke trafikken Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Hmm. fremdeles ikke helt som det skal være Det oppdateres med lengre mellomrom enn før for å minke trafikken jako, får kose meg med tanken på at går ann å svare i en tråd uten få registrert som lest ikke det at det er så nytt med tanke på enklte svadasvar noen gir.... Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 litt på siden, men gidder diskusjon.no-guttene/jentene å omdirigere ?automodule=mytopics til ?autocom=my_forum Kan jo ikke være vanskelig å få til, og ville vært kjekt for bokmerker m.m... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 tar kortere tid å skrive om bokmerkene Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 nja..? if (isset($_GET['automodule'] && $_GET['automodule'] === 'mytopics')) header('Location: index.php?autocom=my_forum', true, 301); exit(); Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 as if jeg kan noe særlig php eller hva det nå er Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg