Skinney Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Utviklerne bak skrivebordsmiljøet KDE har nå lansert en ny versjon som retter opp en rekke feil. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 det må prøves noen som er tidlig oppe ^^ Lenke til kommentar
laerda Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg håper de fortsetter å oppdatere 3.5 en stund til. Kubuntu kommer vel ikke med KDE 4 før om et år. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 De har gitt ut 4.0 beta 3 også. http://kde.org/announcements/announce-4.0-beta3.php Since the last Beta, most of KDE has been frozen for new features, instead receiving the necessary polish and bugfixing. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg håper de fortsetter å oppdatere 3.5 en stund til. Kubuntu kommer vel ikke med KDE 4 før om et år. Tipper 8.04 kommer med kde 4 og kanskje til og med 4.1. Det er ganske nøyaktig et halvt år til. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg håper de fortsetter å oppdatere 3.5 en stund til. Kubuntu kommer vel ikke med KDE 4 før om et år. Tipper 8.04 kommer med kde 4 og kanskje til og med 4.1. Det er ganske nøyaktig et halvt år til. Nei. 8.04 kommer IKKE med KDE4 det har de for lengst bestemt. Allikevel skal de gjøre det enkelt å installere det selv hvis man vill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå