LostOblivion Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei, Hvordan logger jeg på som root i Cygwin? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Du er fortsatt i Windows. Brukeren du leter etter heter "Administrator". Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Når jeg har sjansen. Noen andre enn meg som har klart å få chmod: changing permissions of '.': No such file or directory Hehe... Og forresten! Jeg har laget en konto så en venn av meg kan koble seg mot maskinen min, men jeg vil ikke at han skal kunne se i noen andre steder enn home og sin egen mappe... Hvordan fikser jeg dette? Prøvde chmod på /, men selv om han ikke kan se der, kan han fortsatt åpne undermapper...så lenge han vet at de er der... How? Endret 18. oktober 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen som veit hvordan jeg sikrer meg full kontroll over min egen pc? Se siste spm over...vil kun at Administrator skal kunne forandre ting andre steder enn brukernes egne home dirs... Pls hjelp. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Dette er et Windows-problem og ikke et cygwin-problem. Vil foreslå at du spør i Windows-forumet, hvor det er mer sannsynlig at noen kan hjelpe med det. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ok. Har bare erfaring med at folk aldri svarer der... Endret 18. oktober 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jepp, jeg hadde rett... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg så tråden i Windows forumet. Du virket svært utålmodig ettersom du bumpet tråden etter noen få timer. Og dette midt på natten. Det er ingen her som er ansatt for å svare deg - alle svar gis av mennesker som også har annet å gjøre (og ikke er inne på forumet hele tiden). Samtidig bør de ha erfaring med din problemstilling. Og glem det at "folk aldri svarer der". En slik påstand er tull. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Poenget mitt er jo faktisk det at det er flere som hjelper til i Linux forumet... Bare se da, sokkalf måtte stikke og se på posten min der for at noen i det hele tatt skulle svare. Jeg er vant med kjappe svar her jeg, ikke en uke etter når en eller annen som faktisk har peiling på Windows ser posten min. Sier ikke at jeg krever at folk svarer, men 95 % av gangene man poster her får man svar innen timen... Hvertfall jeg. Derfor jeg bruker Diskusjon.no. Peker for øvrig til https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=847189&hl= og https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=817712&hl=, så jeg har grunnlag for hva jeg sier, dette har ikke skjedd noe annet sted enn i Windows forumet... Endret 19. oktober 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå