cytv Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja. jeg har en pc stående som trenger en liten oppussing. det er en Amd athlon 3500+ socket 939. Ati radeon 9800pro agp 8x, Asus hk (husker ikke navnet). vannavkjøling. hdd og ram står ikke i den lenger. har hørt at hovedkortet er litt kluddrete. jeg har ett svært lite budsjett og dette blir på en måte ett prosjekt som kan ta meg litt tid. men jeg vil starte ett sted. det jeg tenker på av deler akkurat nå er; Hovedkort (Pci-ex), Cpu, harddisk, ram. Har litt over 2 tusen nå. linker og tips er midt i blinken. Takker for svar. Mvh cytv Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Om du bytter til PCIe-hovedkort, må du jo ha nytt grafikkort også? Eller tenkte du på et hovedkort med integrert grafikk du kan bruke foreløpig? Et kjapt forslag. Vanskelig å gjøre det greit til så lav pris. Hovedkortet er ikke supert, men tenkte å legge litt mer i CPU, pluss at du behøver et OK grafikkort. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32627 Endret 18. oktober 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
cytv Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Om du bytter til PCIe-hovedkort, må du jo ha nytt grafikkort også? Eller tenkte du på et hovedkort med integrert grafikk du kan bruke foreløpig? Et kjapt forslag. Vanskelig å gjøre det greit til så lav pris. Hovedkortet er ikke supert, men tenkte å legge litt mer i CPU, pluss at du behøver et OK grafikkort. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32627 Takk for svar. men jeg har ikke tenkt på noe som helst skjermkort akkurat nå. men hvis du hadde funnet ett bedre hovedkort så likte jeg det ganske bra. kan godt kjøre på med en større prosessor også. jeg skal kjøpe skjermkort neste måned tenkte jeg. nå skal jeg snart bort og hente PC-en, sånn at jeg får kikket på den. kan gi ut mer info om den seinere i dag. Jeg er fornøyd med den så lenge den kan dra CS:S bra. da er den toppers! Endret 18. oktober 2007 av cytv Lenke til kommentar
cytv Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå har jeg hentet den. det står ett A8V Deluxe (Asus) med K8T800 PRO chipsett. det sies at det er noe tull med det. Det er Titan Vannavkjøling (Titan TWC04) 0 ram og 0 harddisk. jeg bare lurer; burde jeg fjerne vannavkjølinga? det er masse arbeid. og hva skal jeg kjøpe? trenger ikke skjermkort akkurat nå. bare Hk,Hdd,Cpu og Ram. det er de tingene jeg er ute etter akkurat nå. Hvordan skal jeg lufte vannledningene? har aldri vært borti dette før så jeg spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå