Gå til innhold

BK: Skoleoppgave, portrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns fyren inni der så bra ut, men kobla det ikke helt med den hvite veggen. Burde vært mørkere i rommet fotografen er, og heller kanskje fyrt av en speedlight inni rommet nedenifra og opp mot modellen for å få en mørkere og skumlere følelse. Den hvite lyse veggen gjør alt så trygt og godt.

Lenke til kommentar
Dette likte jeg veldig godt. Et originalt portrett. Jeg likte redigeringen bra og bildet var veldig "annerledes". *thumbs up!* Likte også denne mystikken som bildet får frem. Noe som lusker i mørket. Stilig!

Tusen hjertlig takk.

Det som slo meg først var at håret har 2 forskjellige farger på bildene? :p

Lyst på ene og brunt på andre =)

Det er nok på grunn av etterbehandlingen, det meste er mørkere på bilde nr.2. (:

Det første jeg la merke til var støvet på sensoren din, som kommer frem på bilde(mot topp til venstre)...

Jeg la merke til det selv, men klarte ikke helt å bestemme meg for om det var støv på sensor/objektiv eller bare møkk på veggen. Det var nemlig en vegg i det gamle bygget til Høgskolen i Oslo som er i ferd med å bli revet, og alt var ganske støvete og skittent der inne. (:

Syns fyren inni der så bra ut, men kobla det ikke helt med den hvite veggen. Burde vært mørkere i rommet fotografen er, og heller kanskje fyrt av en speedlight inni rommet nedenifra og opp mot modellen for å få en mørkere og skumlere følelse. Den hvite lyse veggen gjør alt så trygt og godt.

Du har kanskje rett i det ja, at det blir mer mystisk enn skummelt. Bildet ble forresten tatt ganske på impuls, siden vi gikk rundt i en diger bygning og plutselig fikk øye på dette hullet i veggen, hehe.

--

Takk for kommentarer :)

Lenke til kommentar
Såklart det er etterbehandlingen som har gjort at det er slik, men det ser uansett ganske dust ut =)

Ville ikke levert det inn slik som en oppgave.. ^

Nå legger han vel ikke til "før-versjonen" i innleveringen. Legger det sikkert bare ut her for å få bedre kritikk på redigeringsprosessen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...