Mala Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen meinte dette her var det perfekte spillet for Wii, og no er det altså offisielt ; Kilde Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Tar det ikke som god fisk ennå. Det er ingen kilde på dette, bare noen mindre kjente franske nettsider... Venter på ord fra Capcom. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Dette er isåfall FANTASTISK for wii, da Okami er det beste spillet som er laget på mange mange mange år. Clover Studios som var en avdeling av CAPCOM som mekka spillet er lagt ned og oppløst though... så ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så absolutt ett perfekt spill for wii. Og det er ett helt fantastisk spill! Men gi oss heller no nytt, ikke 1,5 år gamle ps2 spill Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 1.5 år? Spillet er vel mindre enn 1 år gammelt og enda mindre enn det i Europa. Jeg synes det hadde vært fantastisk om Okami kom til Wii! Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det en port jeg vil ha til Wii så er det Okami PS2'en min brøt sammen lenge før Okami kom ut, så jeg fikk aldri sjansen til å prøve det. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 1.5 år? Spillet er vel mindre enn 1 år gammelt og enda mindre enn det i Europa. Jeg synes det hadde vært fantastisk om Okami kom til Wii! Det kom ut i april i fjor i japan, litt senere i usa og europa Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Passer jo perfekt til det spillet...Høres spennende ut! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Da er det bekreftet: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85578 Lenke til kommentar
Typho Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Spennende! Angrer litt nå på at jeg kjøpte dette spillet til PS2 for en stund siden på tilbud Har ikke spillt det ennå, så tror kanskje jeg venter på Wii versjonen Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Endelig en port jeg faktisk ønsker meg Dette spillet hører rett og slett hjemme på Wii. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Okami er et fantastisk spill, nydelig grafikk osv, men av en merkelig grunn greide den ikke å "suge" meg inn i den. Noen spill er slik at jeg ikke kan legge fra meg og bare må spille litt til, men Okami greide jeg faktisk og legge den fra meg. Skal gi den en ny sjanse når den kommer ut på Wii Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Endelig kommer Okami til Wii Har faktisk vurdert å kjøpe ps2, kun pga Okami, så det er et spill som jeg har store forventinger til. Spillet kunne jo ikke passa til en bedre konsoll! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dette bør jo bli perfekt for Wii. Og med litt ekstra hardware så kommer spillet til å se enda bedre ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Tviler på at vil se noe særlig bedre ut egentlig. Men spillet se rda allerede så orginalt og vakkert ut at det hadde egentlig vert like greit. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Okami anbefales på det varmeste fra meg!! Et koselig og herlig spill! Men kjøper det ikke til Wii, da jeg har spilt det til PS2. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Har spilt nesten gjennom dette på PS3-en min, og jeg trodde faktisk dette var lagd for Wii originalt når jeg spilte. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Noen som vet om de forandrer noe på selvet spillet eller ikke? Altså, er det en port eller lager de noe nytt ut av konseptet? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ifølge et intervju (som jeg selvfølgelig ikke har link til) skal det være en direkte port, eneste som er nytt er styresystemet og at det er i 16:9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå