Gå til innhold

Et problematisk valg.

Anbefalte innlegg

Mage-klassen er en av mine favoritter. Mage fungerer ypperlig som 'kompis' ettersom dere har portaler, vann mat osv. til å komme dere rundt med. Det er også en varierende og veldig sterk klasse både i PvP og PvE etter 70.

EDIT: hæ? nightelf? Nightelf er det aller siste jeg ville valgt, jeg ville heller vært en naga. Gnome/Troll/Undead (female) mage!

Endret av kaken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men Nelf har jo bare 5 classes, Warrior, hunter, rouge, druid og priest. Rouge har jeg fra før.

Gnome rouge lvl 15.

ROGUE

:)

Jeg synes forsåvidt at rogues er gøyale å spille på, men å spille dem til 70 er litt for langt for meg.

Feral druid er superkosete å levle! :)

Endret av BurTMastA
Lenke til kommentar

Gnome mage for spellcasting og "pet til å hjelpe i ny og ne" med referanse til water elemental, er i allefall noe hvis du ikke liker true petclasses som hunter/shaman. eller så kan du ta draenei shaman f.eks

eller om NE er det du _skal_ ha, så last ned noen filmer av Niar, en Ne rogue, bli giret og roll NE rogue.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lage deg en nelf hunter? Du vil bruke mail, være ranged og ha et pet. Ikke så mye å tenke på da? Du har en lvl 11 hunter fra før av, men det tar ikke lange stunden før du tar igjen den. Hunters er for så vidt også usaklig lette og raske å levle. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...