kaken Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Mage-klassen er en av mine favoritter. Mage fungerer ypperlig som 'kompis' ettersom dere har portaler, vann mat osv. til å komme dere rundt med. Det er også en varierende og veldig sterk klasse både i PvP og PvE etter 70. EDIT: hæ? nightelf? Nightelf er det aller siste jeg ville valgt, jeg ville heller vært en naga. Gnome/Troll/Undead (female) mage! Endret 18. oktober 2007 av kaken Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Men Nelf har jo bare 5 classes, Warrior, hunter, rouge, druid og priest. Rouge har jeg fra før.Gnome rouge lvl 15. ROGUE Jeg synes forsåvidt at rogues er gøyale å spille på, men å spille dem til 70 er litt for langt for meg. Feral druid er superkosete å levle! Endret 19. oktober 2007 av BurTMastA Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Å levle en lock må jo vere ganske ez-mode. Hunter må vere enda enklare. (misforstå meg ikkje. Har ingenting imot noken av klassane...utenom lock ^^) lock er i alle fall lean mean grinding machine på 70. null downtime med darkpact. =) Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Gnome mage for spellcasting og "pet til å hjelpe i ny og ne" med referanse til water elemental, er i allefall noe hvis du ikke liker true petclasses som hunter/shaman. eller så kan du ta draenei shaman f.eks eller om NE er det du _skal_ ha, så last ned noen filmer av Niar, en Ne rogue, bli giret og roll NE rogue. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 vis du absolutt vil være Night Elf så må du bare velge den klassen du synnest var mest morsomst av Warrior, Druid, Priest, Rouge og Hunter. det er svaret mitt Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvorfor ikke lage deg en nelf hunter? Du vil bruke mail, være ranged og ha et pet. Ikke så mye å tenke på da? Du har en lvl 11 hunter fra før av, men det tar ikke lange stunden før du tar igjen den. Hunters er for så vidt også usaklig lette og raske å levle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå