Gå til innhold

Et problematisk valg.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har litt problemer og velge class til mainen min.

Jeg ønkser minst en hunter, men det har jeg fra før. (ikke så høyt lvl (lvl 11 :p)

Og jeg ønsker meg en spellcaster eller noe,men problemet er at jeg er ally, og jeg har veldig lyst til og spille Nelf.

Men Nelf har jo bare 5 classes, Warrior, hunter, rouge, druid og priest. Rouge har jeg fra før, warrior passer synst jeg ikke passer til Nefl. Druid er kjedelig og trene, og priest er ikke helt min stil.Meg problemet er at jeg ønsker noe som kan bruke mail eller noe heavy armor , men jeg er litt avhengig av en "kompanjong/noen og spille med" så da liker jeg pet eller noe, som backup liksom.

Men jeg lurer på warlock, men alle sier det er så jævla kjedelig. Jeg lurer litt på mage og, men det kan jo selfølgelig ikke Nelf vere, ikke warlock i heller i den sammensettningen.

Men jeg lurer på om dere kunne ha komt med noen forslag, noen gode talent build og noe som gjør at jeg klarer og holde meg oppegående med den classen.

Det charsa jeg har foreløbig.

Gnome rouge lvl 15.

Dwarf hunter lvl 11 (vurderes og rerolles til warrior)

Dere må hjelpe meg og velge. Please :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok fint lite folk her kan gjøre for å hjelpe deg. Vi vet ikke hva du synes er morsomt eller hva du kommer til å bli lei av(ikke lei av). Er ikke så mye annet å gjøre enn og prøve deg fram. Prøv så mange klasser som du orker og få erfaringer på egen hånd.

Les på wow-europe forumet om styrker og svakheter ved de forskjellige klassene, hvilke roller de vanligvis har i raid/instancer, eller styrker/spillestil i pvp. Hva du enn har planer om å gjøre. Men som sagt, prøv aktuelle klasser selv og finn ut av dette selv. Det er ingen her som vet bedre enn deg hva du liker og hva du kommer til å bli lei av ;)

Lenke til kommentar

^heh..Synd alle vennene mine spiller ally, ellers hadde jeg starta Belf på rappen.

Men, hvilken klass synst dere er morsomme, hvilken klass går raskest og trene, hvilken class har man det mest morsomt i ettertid liksom..

Lurer på og starte en nelf hunter, alle vennene mine sier at jeg burde lage meg en, men jeg liker liksom ikke stillingene det står og skyter med bow/gun, den ser så gay ut.. :hrm:

Jaja, får bare prøve og ignorere den ellernoe..

Lenke til kommentar

Hvis du ikke liker å stå stille og gjøre samme ting om og om igjen, bør du velge mage. De har et utrolig stort utvalg i spells som er veldig unike. Jeg liker f.eks å spille med prest, men innser at det for mange kanskje kan bli litt ensformig (smite, smite, smite eller mb,mf,mf). Med mage har du mange andre spells (blink, frost nova, CoC, Ice Block osv) i tillegg til rene nukes, slik at du kan bevege deg rundt mye mer.

Lenke til kommentar

Spilte en druid opp til lvl 15, og på privat server spilte jeg en opp til lvl 65 eller noe..husker ikke, har hatt så drit mangen char på privat server...skal prøve litt druid på den private serveren jeg spiller på nå.

Spiller på Gears of warcraft BTW...

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...