ssdrive Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Som dere ser så er jeg på jakt etter et kabinett som passer mine kriterier: -Den skal bidra godt til å kjøle ned denne innmaten, som jeg skal bestille snart -(ha plass til gtx) -god byggekvalitet -mulighet til å stå oppå bordet (er det så viktig egentlig ) -bør helst ikke være alt for tungt, aluminium? -de innebygde viftene bør stå i stil med støynivået til de andre komponentene -kommer ikke til å bygge inn en 22" lcd skjerm i den eller å gjøre andre Mine forslag: Kab1, kab2, kab3, kab4med25cmvifte (bilde25cmvifte og bildekab4) Som sagt det hadde vært greit om kabinettet kunne stått på bordet uten å se ut som en gigant , men da trenger jeg deres meninger. Hvilke av de ovenfor nevnte kabissene ville dere ha valgt og hvilke andre (bedre) alternativer finnes det? Takk for svar Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Sorry for dobbelpost, tråden kan slettes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg