dale Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei, jeg har bruk for å "komprimere" et par mp3 filer. Jeg finner ikke et program hvor jeg kan gjøre dette. En annen ting jeg trenger er et program som jeg kan "mixe" dvs, editere mp3. Evt gjøre det om til waw før jeg gjør det. På forhånd takk for alle svar og all hjelp! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Komprimere? Winzip? Redigering: CoolEdit eller SoundForge. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 søk på mp3 encoder :google: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hva f4en hjelper det med en .mp3-enkoder når han har filene i .mp3? PS: Avataren din er for stor. 6 KiB maks. Jeg foreslår du gjør noe med det før en moderator ser det. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Komprimere? Winzip? Dette er vel en skrivefeil fra din side? Winzip kan ikke komprimere filer som allerede er i et komprimert format. Det tror jeg dale vet, siden han skriver "komprimere". Han ønsker å redusere bitrate. Og da trenger han vel en encoder? Bruk Google, søk på "reducing mp3 bitrate". Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Cool Edit 2000 er nok programmet du vil ha søk på :google: etter det for jeg husker ikke linken dit Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Dette er vel en skrivefeil fra din side? Winzip kan ikke komprimere filer som allerede er i et komprimert format. Jeg tror du roter litt med begrepene her. Filkomprimering er ikke det samme som 'lydkomprimering'. Førstnevnte er f.eks ikke lossy. En tilfeldig valgt .mp3-fil komprimerte jeg med 2%. Lenke til kommentar
dale Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Takk for hjelpen, løste det med Cool edit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå