Lawliet Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Leste DENNE artikkelen hos norskefans, og må si meg helt enig. FIFA sine kåringer er mer enn noen gang er basert på store navn! Hva mener dere, er FIFA blitt useriøse i kåringene sine? Og hvem mener dere burde vert på topp30 listen? Endret 17. oktober 2007 av Messi91 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 For mange spillere der som virkelig ikke presterer fortiden. Hvorfor er John Terry der? Han har hatt en latterlig daarlig sesong for Chelsea. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 For mange spillere der som virkelig ikke presterer fortiden. Hvorfor er John Terry der? Han har hatt en latterlig daarlig sesong for Chelsea. jeg stiller også spørsmål med hva cannavaro, tevez, riquelme og vieira gjør på listen. Itilegg savner jeg David Villa/Silva, Fabregas, Diego, Totti, Xavi og Alonso. Ser heller ikke ut som backer er veldig prioritert. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Man kan godt klage over navn som er eller ikke er der, men jeg synest listen er preget av offangsive spillere. På en annen side så er det veldig tidlig i sesongen. Mange av de som har underprestert til nå vil antagelig komme seg. Jeg tror forrige sesong har mere innvirkning på lista enn sesongen til nå. Endret 18. oktober 2007 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det at spillere som Villa og Totti IKKE er med på listen sier jo sitt om hvorvidt man kan ta dette seriøst eller ikke. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Den lista er bare skrekkelig! Er ikke mer å si. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tror forrige sesong har mere innvirkning på lista enn sesongen til nå. Isåfall er det jo vertfall rart att ikke Totti og Diego er på listen. Med tanke på att Totti vant gullballen og Diego ble kåret til årets spiller i bundesligaen Virker også som mange av spillerne går igjenn år etter år, uavhengig av prestasjonene deres. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg tror forrige sesong har mere innvirkning på lista enn sesongen til nå. Isåfall er det jo vertfall rart att ikke Totti og Diego er på listen. Med tanke på att Totti vant gullballen og Diego ble kåret til årets spiller i bundesligaen Virker også som mange av spillerne går igjenn år etter år, uavhengig av prestasjonene deres. Enig med Totti og Diego. Men Sergio Ramos burde også vært med. Thuram, Tevez, Viera, Marquez og Riquelme burde i vert fall ikke vært med. Da kunne like godt Sneijder, Evra, Casiilas, og Robinho vært med Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Wohoo, Milan har med 4 spillere på den lista: Gattuso, Pirlo, Nesta og Kakà. Håper Gattuso går av med seieren, siden han er min favorittspiller. Synes den lista var grei. Det er ikke så veldig rart at det er store navn på den lista. Det er jo en grunn til at de har fått så store navn. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Wohoo, Milan har med 4 spillere på den lista: Gattuso, Pirlo, Nesta og Kakà. Håper Gattuso går av med seieren, siden han er min favorittspiller. Synes den lista var grei. Det er ikke så veldig rart at det er store navn på den lista. Det er jo en grunn til at de har fått så store navn. Men mange av de store navna har ikke vært store i år, men i år før. Syntes ikke at Pirlo og Nesta burde vært med heller. Lenke til kommentar
3Maldini Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Pirlo må være på den lista, fjern han fra Milan og se hvor svekket Milan er. Ja dem er ikke noe uten han, utrolig pasning sikker og innleggsikker spiller har jeg ikke sett. Vieria og fortjener å være der, han har blitt stor etter å ha gått til Inter, nå misunner jeg Inters offansive kraft spesielt de to sentrale midtbaneleddet, Vieria og Stankovic... Men tåpelig liste, ikke rart folk bryr seg mer om Gullballen... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Pirlo skal være der ja. Men den største skandalen er at Totti ikke er der. Hvordan kan det forklares at han som vinne gullballen ikke er på lista og han som er på andreplass er der? Pluss at Totti hadde flere assist enn RvN og de vant like mange titler. Jeg mistet respekt for denne kåringen etter denne. Thuram, Tevez? Spar meg Men det er en annen kåring som er mer presisjefyllt hvor Totti og fabregas (PL's beste spiller sier jeg) er selvfølgelig med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå