wear Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei! Har (bitte)litt erfaring med Linux (dvs har installert og configurert ubuntu på noen maskiner). Hadde oppgave på skolen hvor vi skulle leke (knote) litt med SuSE og jeg likte SuSE så godt at jeg tenkte å ha det hjemme :-) Alt har gått ganske så knirkefritt etter litt prøving og feiling fra min side, kanskje mine google kunnskaper er meget labre, men finnes det noen gmail notifier som passer til OpenSuSe 10.3 med Gnome? Har prøvd å søke i YaST også, men finner ingenting, hm... På forhånd takk for hjelp! Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg bruker checkgmail. Men tror ikke den finnes i suse pakkebrønnene. Kan ikke skjønne åssen den enda ikke har kommet seg dit. Men jeg har klart å installere den der tidligere, etter en sinnsyk dependency hunt. Du får spørre på SuseForums Edit : Det var dårlig med svar der. Du kan jo søke etter en rpm for suse : Google - Linux Endret 17. oktober 2007 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
wear Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Jeg bruker checkgmail. Men tror ikke den finnes i suse pakkebrønnene. Kan ikke skjønne åssen den enda ikke har kommet seg dit. Men jeg har klart å installere den der tidligere, etter en sinnsyk dependency hunt. Du får spørre på SuseForums Edit : Det var dårlig med svar der. Du kan jo søke etter en rpm for suse : Google - Linux Suseforums ga svaret gitt! Takk for tipset! The Gmail notifier can be substituted with Mail Notification. Works for me, at least. It is available from the Gnome:/Community repository. http://software.opensuse.org/download/GNOME:/Community/ ~~ Andrew D. Bare la til http://software.opensuse.org/download/GNOM...y/openSUSE_10.3, søkte og installerte med YaST og vips så funker det perfekt! Endret 17. oktober 2007 av wear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå