Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er forelska i jente, hva skal jeg gjøre?

Gjest Gjest_..._*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_..._*

Hallo:)

Jeg er forelsket i en jente i klassa og vet det er gjensidig..

Vi kan prate hele dagen over mail,vet ikke om hun vet at jeg elsker henne også...Og hver gang jeg har tenkt til å sende henne en mail som det står hva jeg føler for henne knyter magen seg :(

Men jeg vil heller ikke gå for fort fram... Jeg klarer meg med et vennskap, men jeg vet ikke hva hun vil...

Men det største problemet er at vi prater aldri sammen på skolen og hvis jeg sier noe sånt så vet alle det i løpet av 1 dag...

Den eneste kontakten vi har, er når vi ser på hverandre i timene... Hva skal jeg gjøre?

Trenger så SÅÅRT hjelp:(

Bare jeg tenker på henne så blir jeg frustrert og rar i magen...

-fortvilet gutt 13:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...) vet ikke om hun vet at jeg elsker henne også

Du elsker henne? Virkelig ekte kjærlighet? Husk at du ikke er eldre enn 13 år, gutten min. Det er ytterst få som opplever ekte kjærlighet i så ung alder.

Snakk med henne på skolen. Spør om dere skal finne på noe etterpå. Du kommer nok på noe :)

Lenke til kommentar
Hmm, gjør noe helt "unikt" da gutt: skriv et kjærlighetsbrev (få mamma til å rette opp eventuelle skrivefeil :D), spray brevet med litt macho-macho parfyme og stapp hele shiten i jakka hennes!

Trust me ;)

Gjorde jeg i barnehagen engang! Bare at jeg trudde det vill slå ann med mammas parfyme istedet :whistle:

Tok tilogmed på meg finstasen og skulle levere det til henne :D

Var tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...