Gå til innhold

Noen som elsker Fallout serien?Se her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fallout spillene er noe av det mest geniale undeholdningsmaterialet som noen gang er produsert. Synes syn i absolutt alle mennesker overalt som av -uansett grunn- ikke har nytt disse to spillene. Punktum.

Har aldri tidligere hørt om dette "Restricted Area" prosjektet før, men jeg må si meg enig i at det ser meget interessant ut som tidfordriv til Fallout 3 kommer :-D

Da maskinen min er for svak til Unreal 2, må jeg spinke og spare ihvertfall til Deus Ex 2 kommer (vil ikke spille det på X-Boxen.)

Ellers er det sannsynligvis kun Fallout 3 jeg venter skikkelig på til PC. Venter så jeg får fysisk vondt... ;p

Lenke til kommentar
syns det restricted area så veldig 1995 ut.. ala crusader: no remorse. :)

Se på linkene , og les interjuvene. Gjerne det får deg på bedre tanker.

Men hva ellers kan vi trøste oss med så lenge BlackIsle , eller hvem som lager Fallout ikke hører på folket å lager en nr3.

Noe må vi trøste oss med i mellomtiden...Så litt på another war , men kom på bedre tanker , det såg rett og slett for labert ut som et trøste middel til Fallout3

Lenke til kommentar

Men hva ellers kan vi trøste oss med så lenge BlackIsle , eller hvem som lager Fallout ikke hører på folket å lager en nr3.

Det er vel fordi at med kostnaden det er idag på å lage et spill, så må det ha et visst marked før man kan lage det. Og jeg regner med at det er med Fallout som med Planescape: Torment, selv om spillene var meget bra laget (spesielt Planescape), så solgte de til slutt ikke bra nok til at en etterfølger kan bli laget. Hos Fallout er det trolig salget av Fallout: Tactics som er bremsen.

Øystein

Lenke til kommentar

Goebbles: Som nevnt, synes jeg kun synd på deg angående det aspektet. I tilfelle du er en fjortiss som vil blåse deg opp og krangle over det (sier ikke at du er det, kun i tilfelle,) må jeg bare tilføye at det ikke er ment på en negativ måte, men fordi jeg skulle ønske alle kunne glede seg like mye over spillene som det jeg har gjort hver gang jeg har satt meg ned med et av dem (og rundet det.)

Det skal nevnes at jeg nesten begynte å gråte da jeg prøvde Fallout: Tactics... Men det er vel kun smak og behag.... Fallout: Tactics gav meg mye behag... Og da er det ikke velbehag jeg mener!

Det er vel fordi at med kostnaden det er idag på å lage et spill, så må det ha et visst marked før man kan lage det.

http://www.petitiononline.com/mod_perl/sig...ed.cgi?fallout3

Der er vel et par gitte kunder. 20000 solgte eksemplarer er allikevel neppe nok til å dekke alle kostnader ved en slik produksjon, men det er da en oppmuntring til å prøve...

http://www.interplay.com/

Hvis pollen øverst til høyre ikke er endra, dreier den seg om hvilken spillisens vi mener Interplay bør benytte seg av. Akkurat nå leder faktisk Descent, men for to dager siden ledet Fallout med 87% av stemmene... La oss gjøre noe med dette, eller hva?!? Descent var kult da det kom, siden den fullt 3-dimensjonale bevegelsfriheten var noe nytt den gang. Slik er det desverre ikke lengre. Fallouts atmosfære har derimot mye mer å leve på... ;)

Men det er jo som sagt min mening... Dere andre er det synd i. ;)

Lenke til kommentar

Hu..Synes Fallout:Restricted Area ser tøft ut eg...Gleder meg seffers mest til Fallout3 kjem..Stort fan av 1'ern :yes: ..Blei litt skuffa Fallout: Tactics..

Synes den største feilen med Tactics,var at du ikkje kunne snakke, eller rettelse:kunne ikkje velge ka du sjølv skulle seie til andre folk..I 1'ern kunne du lissom gje karakteren din 1 i intelligens,og da ville han/ho snakke som ein treåring :rofl: ....Ahh,bringer tilbake mange gode øyeblikk..Som regel blodige øyeblikk,men også gode øyeblikk.. :wink:

Lenke til kommentar
http://forums.interplay.com/viewtopic.php?t=437

Interesserte bør sjekke ut... Følg linkene også, da... ;)

Fy f*** , jeg blir paff av å lese det.Hvordan kan di ignorere alle som skriker etter fallout3?

Hvorfor ikke satse på et spill de vet har mange tillhengere/fans?

Hva tenker de med? :shrug:

Lucas Art følger jo opp med gammle helter , kan jo neve de 2 mest kjente : Guybrush Threepwood (monkey Island) & Indiana Jones

Hvorfor forklare problemet med at det ikke er penger i dette da?

Både Indy og Guybrush lever den dag i dag...

Lenke til kommentar

Det har jo vært mange poller på interplay.com der fallout har vært involvert. Håper virkelig at de tar alle hintene og setter i gang med å lage det. Nå blir det jo spennende å se hvilket spill som BlackIsle holder på med nå som de foreløpig kaller "Jefferson". Og så blir det jo bra med Lionheart som Black Isle er med på å lage. Og så kommer jo også Greyhawk: Temple of Elemental Evil fra Troika Games som lagde det glimrende RPG-spillet Arcanum. Troika består forresten av mange folk som var med på Fallout 1 og 2.

Lenke til kommentar

Sorry... Gidder ikke "quote", da jeg ikke finner ut åssen jeg siterer en bestemt person...

Break-em: Restricted Area er et spill uten noen som helst tilknytning til Fallout-serien. Du har rett i at det ser interessant ut!

norway: Du glemte Lucas Arts siste gjenopplivning... Full Throttle 2 kommer i løpet av året!!! :D

bionicman: Fallout: Tactics er et taktisk kampspill (i strategisjangeren) som er inspirert av og utfolder seg i Fallout-universet. Det er på ingen måte noen oppfølger til Fallout 1 og 2, som er rollespill tvers igjennom (det turbaserte kampsystemet, som funker suverent, er bare en bonus.)

arve87: Har rundet nr. 1 to ganger og nr. 2 tre ganger... Like gøy hver gang! ;)

eught: Har desverre ikke spilt Arcanum, og er klar over at jeg sannsynligvis har gått glipp av noe... Har pgså hørt om dette "Jefferson" prosjektet, men tror prtsonlig ikke at det er noe nytt Fallout-spill (tør ikke begybbe å håpe..)

Ante ikke det med Troika-medarbeidernes fortid! Sjekke ut noen spill fra Troika games, kanskje??? ;)

Er ikke de russiske?!?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Er ikke Fallout 3 Fallout tactics : Brotherhood of steel?

For jeg har 1'ern 2'ern og tactics og det blir jo 3.

Tactics er jo ingen utvidelses-pakke for 2'ern heller da.

FallOut Tactics er en Spinn-off.. Deter IKKE FallOut 3, det er kun et strategi-spill satt til FallOut universet..

Lenke til kommentar

evil_snowman: ja spillet er langvarig, men det må ikke være det... runna spillet på 30min jeg :)

løpe rett til san fransisco, gjøre brotherhood of steel mission og hente powerarmor, drepe ash-9 med super stimpacs, starte båten, drepe presidenten med stimpacks og ta nøkkelen, skru av reaktoren, overtale kapteinen til å drepe harrigan(so?), skru på tårnene med presidental key og se han døøø!!

men på denne måten går man jo glipp av det geniale fallout universet.

Lenke til kommentar
Elsker fallout, har 1rn og tacticks gleder meg til 3 rn !

OM det kommer noen 3`er.... :cry:

Men man må jo håpe!!! FallOut serien er uten tvil de mest vanedanende RPG spillene jeg personling har spillt.. Runna begge 3 ganger 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...