mbst Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Nei nå fant jeg ut hva LoadQM var. Fant det på linken postet tidligere her: LOADQM.EXE QMgr is responsible for checking Windows Update to see if there are any updates for MSN MEssenger. Non-essential, it can be deleted from the registry. Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 5. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2002 Takk alle sammen!!! SYS RESURSENE Bare stiger og stiger, :smile: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Systray kan også forsvinne. Sitat fra en side om oppstart: "System Tray Services. Provides the Volume Control, PC Card Status and Power Management icons that reside in the System Tray. SYSTRAY.EXE may be disabled if none of these services are required. It will launch as and when required if you later enable the icons. Note: SYSTRAY.EXE does NOT provide the System Tray itself - just the three services that can run from it." Lenke til kommentar
norway Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg har nå kjørt maskinen min i 3 timer uten RunDll32 , grunnen er at det begynnte å jobbe som faen , helt uten grunn. Jeg klikket inn på en mappe , og vips den begynte å bruke 98% av prosessor kraften. Jeg ble advart mot a avslutte det , men ignorerte det , og nå er maskinen stabil , UTEN rundll32 som tar 98% av cpu kraft. Noen andre som opplever det , at rundll32 jobber noe SINNSYKT av og til. Hva er løsningen til dette? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Jeg tror noen har en litt annen versjon av vinduer enn meg. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 RunDLL32 brukes for å kalle opp rutiner i DLL-filer direkte, og hvis prosessen ligger og kjörer listes den som rundll32 uansett hvilken DLL som kjöres, så den kan holde på med nær sagt hva som helst, og ofte ikke noe viktig:) Hvis du vil bli kvitt endel av programmene som starter med windows kan du (foruten å sjekke start->progs->startup) fjerne en del av dem under HKLMSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionRun (og RunServices). I XP er det muligens noen undernökler i disse også. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Rnaapp: Har du internt modem av dårlig kvalitet hjelper det ofte å drepe denne servicen hvis du ikke får kontakt med modemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå