Klumpete Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei! jeg skulle gjerne ha fjernet NVIDIA firewall, som fulgte med HK-et mitt (ASUS P5N-e SLI) Hvordan gjør jeg dette? mvh. Martin Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mulig det ligger noe knyttet til nvidia driver i legg til /fjern programmer. Derfra kan man velge hva man ønsker å avinstallere. Du velger da brannmuren. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 ok, takk for svar men problemet er at brannmuren ble installert sammen med driveren og ligger ikke listen. mvh. Martin Lenke til kommentar
norbat Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ok, Hvis du har hovedkort-CD-en (eller laster ned ny), så kan du antakelig avinstallere hele driversettet for deretter å installere på nytt for så å ikke legge til brannmuren. Det finnes altså ikke et nvidia-program på PC-en der du kan slå av brannmuren e.l.? Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hei. NVIDIA Firewall installerer seg sammen med en driver tror jeg. den installerer seg om du velger at du skal installere alle driverne fra CD`en samtidig. Det står ikke akkurat NVIDIA Firewall i Legg til/Fjern programmer. Det står Network Access eller noe sånt. Lenge siden jeg har holdt på med det der, men se om du ser noe som heter Network Access eller noe sånt under Legg til/Fjern programmer. Har selv et ASUS A8N32 SLi Deluxe. Og der fulgte også det programmet med. Bare irriterende program det programmet der. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2007 Takk for svar, skal prøve litt forskjellig stuff:) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Da trådstarter ikke tar tilfølge beskjed fra moderator. Blir tråden stengt! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg