Mister_joney Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Tok et portrett av min mormor. Snart 88 år! Hva syntes dere? Endret 17. oktober 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Kantene ser veldig, veldig unaturlige ut, hehe.. Ser ut som om du rett og slett har malt svart rundt henne med en myk brush. Originalbildet, mulig å få se? Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Her nok malt litt rundt med svart brush, for håret ble så unaturlig. Her er orginalen! Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Noen fler som har noe å legge til? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Liker skarpe bilder mere enn softe på gamlefolk.. :=) Tror det gjør seg best, og viser mye mere av personens særtrekk i ansiktet osv :=) Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Morsomt å se originalen, bra jobb! Synes kanskje det er litt uheldig med helt gjengrodd skygge på venstre kinn og nesen, ville gjerne hatt litt detaljer her. Blir også veldig flat og tung bakgrunn kanskje. Men på en annen side var det en spesiell effekt når ansiktet på en måte "svever" over kroppen! Fint uttrykk som passet. Gjør seg jo mye bedre uten farger Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Ja, ho ser bra ut ho. :!: Endret 18. oktober 2007 av -SlurP- Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 liker hva du prøver på her, eneste jeg har å utsette på er allerede nevnt. Kantene.. hva med å mørkelegge bakgrunnen med layers og bruke mask, så får du mere kontroll. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Takk for gode svar... Tenkte kanskje jeg skulle bruke history brush og gjøre ansiktet skarpt... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Litt vel soft i kantane, ja. Er heller ikkje heilt komfortabel med blikket. Det ser ut som ei koseleg dame, men blikket gjer ei litt "dramatisk" stemning, noko som ikkje passar heilt inn i settinga her. Kunne ha tenkt meg eit tettare utsnitt og blikket rett i kamera. Eit blikk med lang livserfaring har mykje å fortelje. Ellers bra gjennomført. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2007 Du kunne gjort en mye bedre jobb med håret, gått ned på pixel nivå... slike bilder blir ikke bra med mindre man bruker masse tid på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå