lundvegard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hallo, jeg har da søkt om bostøtte og samtidig fått beskjed at jeg fyller kravene for og motta det. Men jeg blir ikke klok på hvor mye bostøtten utgjør? Søkte litt rundt og leste noe om 70%.. Så jeg som har en husleie på 3400, vil det da si at jeg kommer til og motta 2380 kroner i månden? (70%) Eller er det jeg som skal dekke 70% og dermed få 1020 i månden? Mvh. Vegard Endret 17. oktober 2007 av lundvegard Lenke til kommentar
gorber Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg fikk avslag på bostøtte fordi bokostnadene ikke oversteg 38,1% av brutto årsinntekt. Lenke til kommentar
lundvegard Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg fikk avslag på bostøtte fordi bokostnadene ikke oversteg 38,1% av brutto årsinntekt. Såpass, jeg er ufør. Så det er sikkert derfor jeg får d. Men er det ingen som vet hvordan man kan regne ut hva man kan få? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det jeg vet, er at jeg husker at noen av bank-kundene jeg var borti i sommerjobben som jeg så mottok bostøtte, og de fikk cirka 2300 kroner. I tillegg mottar en studiekompis av meg det samme beløpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå