Thewiz Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Trondheim helt klart. ^^ Lenke til kommentar
AlphaMale Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Er det mye bra i Kristiansand og Arendal? Bedre enn i Oslo, Fredrikstad elelr Trondheim liksom? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Arendal støttes, mange fine jenter her Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det bør vel egentlig være Oslo, ettersom det er flest jenter her. Da er det større sjanse for å finne noen pene. I tillegg har du hele Bærum du kan lete i. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tønsberg har helt herlige jenter. YEAH! Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kautokeino helt klart. Men fra spøk til revolver. Etter mine erfaringer ifra nettby så er det flest pene jenter i Trøndelag Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det bør vel egentlig være Oslo, ettersom det er flest jenter her. Da er det større sjanse for å finne noen pene. I tillegg har du hele Bærum du kan lete i. Blæh, vestkantsberter er det værste som finnes. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Trondheim, Stavanger og Kr.sand har de peneste damene. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tønsberg har helt herlige jenter. YEAH! Støttast frå meg! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Etter mine erfaringer ifra nettby så er det flest pene jenter i Trøndelag Så er det jo ingenting som lyver så bra som et realt nettbybilde. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Etter mine erfaringer ifra nettby så er det flest pene jenter i Trøndelag Så er det jo ingenting som lyver så bra som et realt nettbybilde. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvor i landet finner vi de deiligste jentene?Spør ang. videre studie.. Du flytter, etter hvor det er pene jenter? Er jo ille nok at folk velger det sammen som kompisen sin. Haha En gjenganger i denne tråden ser jeg er Tønsberg. Skal jo muligens studere i Vestfold til høsten så det er vel mye å se frem til Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 søk psykologi i tromsø er mye pent å se på der Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er det noen som har värt rundt i hele landet og studert hvor jenter er finest? Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Trondheimsområdet og sørlandet ^^ Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Meh.. I Arendal er det mye skrap også.. Dessuten er de fine jentene så dumme at du kan ha en mer fornuftig samtale med en ballongOh yes. Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det noen som har värt rundt i hele landet og studert hvor jenter er finest? Jepp, har gjordt det de siste 20 årene, men siden det er et par steder i landet hvor man ikke har vært pågår studien fortsatt. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Liker Oslo best.. For å slippe å bruke ordet "løs" sier jeg heller at der er det lettere å få seg noe enn her i Bergen. Virker som jentene her henger litt etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå